Blog | Webshop: Moderood

vrijdag 22 mei 2015

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een webshop met jullie deelde. “Vroeger” kwam er iedere 2 weken wel een webshop voorbij, nu is dat echt sporadisch. Onlangs ontdekte ik weer een mooie webshop die het delen waard was; Moderood. Ondanks dat ik hier weinig met mode doe wilde ik ‘m jullie niet onthouden maar wees niet bang, er komen hier niet wekelijks modefoto’s;)


De recent opgerichte webshop heeft oog voor mode maar ook voor comfort, kwaliteit en betaalbaarheid. Het design van de webshop sprak mij direct aan, een origineel ontwerp en makkelijk te navigeren.

Op de foto boven dit artikel zien jullie de Water legging van Gsus waar ik zwaar verliefd op ben. Ook verkopen ze B.Loved, een van mijn favoriete sieradenmerken. Redelijk luxe merken maar wel betaalbaar voor de studenten onder ons.

Verder ontdekte ik de voor mij onbekende merken Culture kleding en LA Sisters. Beide comfortabele en vrouwelijke merken. Culture is net wat meisjesachtiger, LA Sisters wat stoerder, beide enorm mijn smaak, afhankelijk van de dag:)

Absolute aanrader om even te kijken dus, vergeet ook de sale niet!
Wat is jouw favoriete merk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!