Life | Instadiary Mei 2015

maandag 1 juni 2015

Ik heb geen heel blij gevoel bij mei. Niet dat er nare dingen gebeurden maar alles bij elkaar was er een hoop drukte en stress. Gelukkig is het alweer juni, een fris begin! Doet iedereen trouwens al mee aan de winactie? Je kunt hier een MAC-lipstick naar keuze winnen!

Ik kocht eindelijke nieuwe All Stars. Mijn oude waren 6 jaar oud en heel hard toe aan vervanging.

Terwijl iedereen in de regen stond te feesten in Wageningen op 5 mei, ging wij met de auto naar Antwerpen. Het was daar heerlijk weer en we hebben echt even een dagje genoten.

Ik probeerde de nieuwe primer van Gosh, zo ontzettend fijn! De review vind je hier.

Ook vond ik bij Lush het ideale haarmasker voor blond en droog haar, ook die review vind je via deze link.

We kochten een nieuwe bank! Ondanks dat iedereen ons afraadde een lichte bank te kopen hebben we het toch gedaan. Hij staat prachtig en zit heerlijk. En als 'ie 2 weken smerig is ga ik iedereen persoonlijk langs om mijn ongelijk toe te geven hihi.

Samen met een klasgenootje maakte ik een fotoserie over elkaar. Een foto van mij met mijn camera kon natuurlijk niet ontbreken.

We gingen eindelijk naar de Rollende Keukens en het was zó leuk! Alle foto's vind je hier.

Ik kocht nieuwe Nikes en ben helemaal verliefd. Wat lopen Air Max lekker zeg!

Ik ben altijd aan het stoeien met mijn wenkbrauwen en heb nu een product ontdekt dat ideaal werk voor mij. Niet te veel kleur en makkelijk in gebruik, de review vind je hier.

We hadden het pinksterweekend een oppashondje, wat een dropje hè!

Ik wil de aankomende maand de Instadiary iets anders gaan doen. Ik gebruik tot nu toe alleen foto's van Instagram wat saai kan zijn voor mensen die mij daar al volgen. Aankomende maand ga ik proberen wat meer foto's te maken (als ik ooit iets doe behalve leren en Netflix hihi) en deze pas in de diary met jullie te delen:)
Je kunt mij hier volgen op Instagram.
Hoe was jouw mei?

2 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!