Food | Charlie's Natural Soda

maandag 29 juni 2015

Vandaag laat ik jullie "gezonde" frisdrank zien! Charlie's belooft natuurlijke frisdrank met vruchtensap, weinig calorieën en geen "fake stuff".


De ingrediënten leren mij dat er toch flink wat sap uit concentraat in zit, helaas had ik niet anders verwacht. Het lastige aan concentraat is dat je dan weer niet weer wat daar precies in zit, dat hoeven ze niet op de verpakking te zetten. Verder lijken de ingrediënten me redelijk safe maar nog steeds niet echt gezond. De smaak blijft voor mij nog steeds het belangrijkste maar voor de health freaks onder ons is dit denk ik een no go, mocht je tot de health freaks behoren, kijk vooral zelf even op het etiket;)



Deze variant doet bijna mojito-achtig aan, lekker fris! Het smaakt een beetje naar Sprite met een toefje munt, mijn favoriet van de 3!


Deze smaakcombinatie vind ik zeer apart, cassis met een mint-achtige nasmaak. Ik ben er niet helemaal over uit of ik het nou lekker vind, het in ieder geval een ongewone combinatie.


Heel verrassend, deze lijkt nog het meest op Fanta met een mintsmaakje! Erg lekkere smaak alleen vind ik de prik hier nogal aanwezig. Hier dreven echt vezeltjes in trouwens, het leek op iets van sinaasappelvezels. Van alle drie de smaken kwam deze op mij het meest gezond over.

Al met al smaken ze prima, voor de eerste! Je proeft net iets meer smaak als bij een "gewone" frisdrank maar ik had er wel wat meer van verwacht. Prima maar niet geweldig.
Je vind de blikjes onder andere bij Jumbo voor €0,89 per stuk.
Welke lijkt jou het lekkerst?

3 opmerkingen:

  1. Deze kende ik nog niet, maar ze lijken mij wel lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn prijsje en het klinkt allemaal wel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het paarse blikje vind ik zelf best wel lekker! Het is de enige die ik van de drie geprobeerd heb, maar ik ben nu wel benieuwd naar die groene! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!