Body | Oriflame Limited Edition Solar Eau de Toilette

dinsdag 30 juni 2015

De hittegolf komt er aan en vandaag laat ik jullie een zeer bijpassend geurtje zien! Solar is een lichte geur die zowel fris als zoet ruikt en een vleugje watermeloen bevat. Deze bloemige geur combineert vrouwelijkheid, sensualiteit en energie, perfect voor de zomer!
Naast deze Eau de Toilette is er in deze geurlijn nog een bodylotion en een douchegel, beide voorzien van de heerlijke Solar geur en zeer verzorgend.

Wauw, hij is inderdaad mega zomers! Zoet maar net niet té zoet voor mij. Echt een geur waar je instant vrolijk van word en die ik echt perfect vind voor de zomer. Hij blijft niet heel lang sterk hangen maar treed wat meer naar de achtergrond. Zelf vind ik dat geen minpunt want als het straks 30 graden is dan heb ik liever een subtiele geur. Ik vind de geur zelf voornamelijk bloemig met een toefje fris en inderdaad, je ruikt echt een beetje watermeloen:)

Zeker een aanrader voor de zomer, wederom een topgeur van Orfilame. De Eau de Toilette en de andere producten van Oriflame vind je online(nu €14,99) of via een adviseuse bij jou in de buurt.
Wat is jouw favoriete zomergeur?

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!