Beauty | MUA Matte Perfect Primer

donderdag 11 juni 2015

Al vanaf dat MUA verkocht wordt wil ik iets proberen maar ik vond nergens een Kruidvat met dit merk in het assortiment. Ik bestelde online wat producten bij Kruidvat en gooide ook deze primer in mijn mandje. Primers gaan er hard doorheen bij mij en ik vind het altijd leuk om nieuwe te ontdekken!

De primer is speciaal ontwikkeld voor een vetten huid en beloofd een matte finish. De substantie heeft een huidkleurige tint en kan zowel mét als zonder foundation gedragen worden.

Ik vond het tubetje echt mini en denk dat deze heel snel op gaat zijn. Zoals je kunt zien inderdaad een oranje/roze tintje, zonder foundation is het niet echt fijn kleur maar heel opvallend is het ook niet. De primer is echter wel op siliconen basis, veel mensen proberen dit te vermijden, ik vind het niet erg, mits het niet in al mijn producten zit. Met mate dus en afhankelijk van de kwaliteit van het product.

Mijn eerste MUA product is meteen een topper! Hele fijne primer die goed uitsmeert en je huid echt ontzettend zacht maakt, jeetje wat fijn! Mijn foundation verdeelt makkelijk en zit echt heel erg mooi. Ik vind de finish niet persé heel mat maar vooral erg egaal. Hij blijft prima zitten en voelt niet aan als een masker.
Absolute aanrader en deze ga ik met heel veel plezier opmaken:)

Je vind 'm online en bij geselecteerde Kruidvat filialen voor €5,59.
Ik vind de prijs een tikje hoog voor de hoeveelheid maar de kwaliteit maakt dat helemaal goed.
Wat is jouw favoriete primer?

2 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!