Beauty | Ziaja Goat's Milk Night Cream

woensdag 3 juni 2015

Precies een jaar geleden maakte ik een review over mijn nachtcrème van Mario Badescu. Die beviel, maar toen ik vorige maand mijn 3e potje opmaakte besloot ik dat het toch tijd was om een keer iets anders te proberen. Ik had nog een crème van het Poolse merk Ziaja staan en die probeerde ik de laatste weken:)

Het Poolse merk Ziaja bestaat nu zo'n 25 jaar en is in eigen land razend populair. Langzaam is het merk zich aan het verspreiden door Europa en ook in Nederland wordt het steeds bekender, mede door de samenwerking met onder andere Beautybox gok ik zo.
"What you see is what you get" is zo'n beetje de beste beschrijving van Ziaja. Simpele, duidelijke én recyclebare verpakkingen, 60% parabenenvrij en niet op dieren getest.

De nachtcrème met geitenmelk is een van de populairste producten in het assortiment. De crème vult het tekort aan voedingstoffen in je huid aan, hydrateerd en verzorgd. Het product wordt extra snel opgenomen door dat de ph-waarde van geitenmelk bijna gelijk is aan die van onze huid.

 Leuk simpel potje, daar kan ik gelukkig van worden. De geur had ik echter niet verwacht, het ruikt enorm naar die lekkere Nivea crème uit de blauwe blikjes! Ik had denk ik toch een beetje een geitenmelk geur verwacht, niet dit in ieder geval. De crème zelf bevalt goed; hij is vet maar niet té vet. Ik ben door mijn puistjes altijd huiverig voor vettige producten maar wil toch wel wát vettigheid voor 's nachts, wat mij betreft is dit een goede middenweg.
Verder doet de crème wat 'ie moet doen; mijn huid is niet droog, niet vet en niet geïrriteerd.
Geen wondermiddel maar lekker basic en gewoon prima:)

 Je vind 'm onder andere in de webshop van Ziaja voor €6,99.
Wat is jouw favoriete nachtcrème?
ps. Doe je al mee met de winactie?

1 opmerking:

  1. Klinkt wel fijn en ook niet duur. Ik gebruik eigenlijk geen nachtcrème, omdat ik dit vaak te vettig vind. Gebruik gewoon mijn dagcrème als nachtcrème.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!