Beauty | Coolcos Longlasting Matte Lipstick

zondag 21 juni 2015

In de Beautybox van mei zat een lipstick van het Deense merk Coolcos. Vaak zitten in deze boxen roodtinten, helemaal niks voor mij dus ik was zeer positief verrast toen het een keer een roze bleek te zijn. Over het merk Coolcos kon ik helaas nog weinig terugvinden maar de lipstick heb ik uiteraard geprobeerd:)

Mijn lipstick heeft de kleur "08" en belooft een matte finish. Door deze matte finish blijft de lipstick lang mooi wat 'm extra geschikt maakt voor de warme zomerdagen die we hopelijk nog gaan krijgen. De huls is mat zwart, wat ik eigenlijk altijd luxe vinden ogen. Door de vele beschadigingen oogt 'ie nu een beetje goedkoop, maar goed, het gaat om de inhoud!

Lekker veel pigment! Ik hou zo van roze, ideale kleur voor mij:) Op mijn arm lijkt de lipstick alleen niet echt mat, hmm..

De lipstick brengt redelijk makkelijk aan voor een matte variant, hij is ietsje stroef maar voelt verder niet droog of trekkerig aan. Hij moet even drogen maar dan is het toch echt een matte lipstick, mooi! Ik baal trouwens echt enorm van alle moedervlekken rondom mijn lippen, ze maken de liplijn zo onrustig. Iemand trucs om deze weg te werken?

Al met al een prima lipstick, ik ben positief verrast door Coolcos! Hij blijft prima zitten, ook met wat drinken en eten en voelt, ondanks de matte finish, zacht aan op de lippen. Lekker kleurtje voor de zomer!
Je vind de lipsticks van Coolcos hier voor €7,95 per stuk.
Wat ik vaker zie bij producten uit de Beautybox, ook hier weer, is dat ze slecht verkrijgbaar zijn in Nederland. Beetje zonde om dan zo'n product te introduceren. De lipstick is wel verkrijgbaar maar alleen via de Deense site, daar heb je dan weer te maken met torenhoge verzendkosten, beetje jammer!
Was jij al bekend met Coolcos?

4 opmerkingen:

  1. Hmmm, ik denk dat het niet echt een kleurtje is voor mij, maar jou staat het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur ziet er goed uit!

    Elisabethsmusthaves.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt mij een erg mooie lipstick. Ik ben gek op roze tinten.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!