Beauty | Garnier Micellair Reinigingswater

dinsdag 16 juni 2015

Micellair Reinigingswater is al een tijdje mega populair in het beautywereldje, ik had het tot een paar weken terug nog nooit geprobeerd. Iedereen was zo enthousiast over de versie van Garnier dat ik besloot dat dat mijn "eerste keer" zou worden. Benieuwd of ik ook zo tevreden ben?

Micellair water reinigt je gezicht, ogen én lippen en is ook geschikt om waterproof producten te verwijderen. De zogenaamde micellen trekken vuil als een magneetje van je huid af. Naast deze intense maar milde reiniging heeft het product ook de werking van een verzachtende tonic. Micellair water bevat geen kleurstoffen, parabenen of parfum en is stukken milder dan schuimende reinigers.

Je brengt gewoon een beetje aan op een wattenschijfje en gaat hiermee over je gezicht, afspoelen is niet nodig. Deze variant bevat geen alcohol, de variant met groene dop (voor gemende huid), bevat dit wel, die zal dus iets heftiger zijn voor de huid.

 Ik vind het een erg fijn product! Het is voor mij de perfecte middenweg tussen een sterke tonic en een milde reiniger. Ook doet het water zeer goed zijn werk, er komt enorm veel make-up op het watje en mijn huid voelt schoon aan. Gereinigd, fris maar toch niet te vettig, dat vette gevoel hou ik helaas vaak bij milde producten. Ook rondom mijn ogen een schone huid maar geen branderig gevoel. Zeker 's avonds vind ik het heerlijk om gewoon één product voor mijn gezicht en ogen te gebruiken.

Heel fijn product en wat mij betreft absoluut het geld waard.
Voor 500 ml betaal je zo'n €6,50.
Heb jij al micellair water geprobeerd?

3 opmerkingen:

  1. Ahh naar deze variant ben ik nog nieuwsgierig! Ik gebruik dagelijks micellair water, maar van dit merk heb ik het nog niet geprobeerd en lees er zoveel goeds over x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze ook liggen,. Deze moet ik dringend eens gaan uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was erg benieuwd naar deze, denk dat ik het binnenkort maar eens ga proberen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!