Beauty | Multi-review met onder andere Calvin Klein & John Frieda

zaterdag 27 juni 2015

Ik had nog een aantal producten liggen die ik graag wilde delen maar waar ik geen volledig artikel over kon schrijven. Vandaag combineer ik een aantal van deze producten in één review. Je leest vandaar meer over een haarspray van John Frieda, een luchtje van Calvin Klein, een deodorant en een vegan lippenbalsem.

John Frieda Sheer Blonde Crystal Hold Hairspray €8,50
Haarspray speciaal voor blondines, brengt het haar op een soepele manier in model en gaat een gele gloed tegen. Ik vond dit in het begin absoluut geen fijn product door de "substantie". Het leek alsof ik droogshampoo in mijn haar sprayde, normaal is haarlak wat dunner als je begrijpt wat ik bedoel. Inmiddels is dit een van mijn favoriete haarproducten geworden. De spray fixeert ontzettend goed maar hij voelt niet hard of plakkerig aan en je ziet 'm niet zitten. Hij is makkelijk uit te kammen, ook met droog haar. Over het anti-geel effect kan ik niks zeggen, dat heb ik niet echt ervaren.

Calvin Klein Obsession Eau de Parfum 100 ml €72 (nu €24,95 bij Douglas)
Een oriëntaalse, kruidige geur die staat voor vrouwelijkheid en verleiding. Dit geurtje kreeg ik van Steven na mijn tentamenweek, zo lief! Het is een wat zoeter en zwaarder geurtje dan ik normaal draag maar hij is zo fijn! Een heerlijke zomerse geur die niet te zwaar is en lang blijft zitten.

Rexona Ultra Dry Cotton €3
Frisse anti-transpirant die je ook bij beweging wel 48 uur droog houdt. Ik gebruikte al zo'n 5 jaar dezelfde deodorant en ik was steeds minder tevreden. Sinds een paar weken gebruik ik deze en ik ben ontzettend tevreden! De deodorant ruikt simpel, ik hou niet van een aanwezig geur. Hij gaat transpireren enorm tegen en mocht je toch wat zweten dan blijf je toch lang fris ruiken, echt een aanrader voor de zomer!

Fra Lippo Lippie Vegan Lip Balm €6,19
Vegan lippenbalsem met een subtiel kleurtje. Deze lippenbalsem kreeg ik in een goodiebag een tijdje terug. Hij ruikt heerlijk en heeft geen vreemde smaak. Door de structuur oogt het echt als een handgemaakt product, hij heeft een ietwat grove structuur, ik vind dat zelf niet storend. Ik vind de lippenbalsem erg prettig in gebruik, de kleur is subtiel, mijn lippen worden zacht maar niet verslaafd.

Welk product zou jij willen proberen?

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!