Beauty | Gosh Urban Vibes Collection: 9 Shades Eye Palette Vegas

dinsdag 2 juni 2015


Gosh heeft dit seizoen een wel heel opvallende collectie; de Urban Vibes Collectie. Opvallende en kleurrijke producten, stuk voor stuk geschikt om de stad van jouw keuze te veroveren. Ik probeerde het kleurrijkste product van allemaal; 9 Shades Eye Palette 003 To Play With In Vegas.


Dit doosje, met ruime spiegel, bevat 9 kleuren oogschaduw die allemaal moeiteloos met elkaar gecombineerd kunnen worden. De textuur geeft een licht glimmende finish en is makkelijk te blenden.


Zoals ik gewend ben van Gosh is de pigmentatie prima en zijn de kleuren zoals verwacht. De poeder voelt fluweelzacht aan en gaat goed op in je huid, weinig tot geen fall-out.


Nu ben ik geen fan van felle kleuren oogschaduw maar ik moet toegeven dat het palette een prachtplaatje is! De kwaliteit is prima, de oogschaduw is inderdaad makkelijk te blenden en blijft goed zitten. Toch vind ik het nog lastig om dit palette te gebruiken. Ik ben al geen enorm talent met oogschaduw en om dan ook nog af te gaan wijken van mijn veilige bruintinten.. Ik ga rustig een beetje experimenteren met de kleurtjes en mocht iemand een tip hebben dan hou ik mij aanbevolen;)

 Naast dit palette vind je in de collectie ook nog New York met bruintinten en LA met blauwtinten voor €12,99 per stuk. Zoals gewoonlijk is de nieuwe collectie verkrijgbaar bij het Kruidvat vanaf heden.
Welke kleuren uit dit palette zou jij combineren?

 Meer reviews van Gosh lezen?

2 opmerkingen:

  1. Ik zou hier enkele kleurrijke looks mee kunnen maken denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, ziet er tof uit zeg! Doet mij een beetje denken aan het UD palette :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!