Food | Fair Trade Koekjes van John Altman

maandag 15 juni 2015


Ik vind het heerlijk om rond te snuffelen in de Wereldwinkel. Ze hebben prachtige spulletjes maar ook heerlijke chocolade en koekjes! Deze keer nam ik 3 zakjes mee van de biologische koekjes van John Altman:)


De koekjes zijn gemaakt met biologische en natuurlijke ingrediënten én komen uit een Fairtrade proces. De koekjes zijn 100% goed maar niet perfect, aan de imperfecties wordt hard gewerkt volgens John Altman. Ze hebben trouwens een erg leuke site én webshop, zeker de moeite waard om even te kijken:).
Ik probeerde de smaken kers & chocolade, grapefruit & butterscotch en appel & amandel.


Sour Cherry & Chocolate
Heel bijzonder vind ik deze smaak, ik vind de kers bijna amandel-achtig smaken. Even wennen maar erg lekker, de chocolade had iets meer gemogen;) 

Grapefruit & Butterscotch
Mijn favoriet! Heerlijke zoetzure combinatie.

Green Apple & Almond
Van deze had ik veel verwacht maar ik vind de smaak niet heel aanwezig. Wel lekker maar had beter gekund. 

Sowieso vind ik bij alle smaken de boter vrij aanwezig. Aan de ene kant zouden overheersende en sterke smaken bij deze ingrediënten ook niet lekker zijn maar tóch, nét een toefje minder boter en ze waren perfect geweest. Verder prima koekjes in een lekker klein formaat:)
Je vind ze onder andere bij de Wereldwinkel voor €1,99 per zakje.
Welke smaak lijkt jou het lekkerst?

4 opmerkingen:

  1. Ik ben een beetje bang voor de grote hoeveelheid boter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag de foto op IG en kreeg er gelijk trek van haha nummer 1 lijkt me het lekkerst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt lekker, vooral de eerste lijkt me lekker smaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh.. dat ziet er echt lekker uit zeg! Ik denk dat mijn favoriet de Sour Cherry & Chocolate zou zijn haha. X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!