Life | Even pauze..

dinsdag 23 juni 2015

Terwijl ik dit berichtje type zit ik in mijn badjas, onder de deken in bed en heb ik net het zoveelste verslag voor school afgerond. Het is koud, ik ben grieperig maar vooral heel moe!
De laatste weken waren een grote chaos op school en ik heb echt bergen werk verzet maar ik ben er nog niet!

De komende dagen zal het hier erg rustig zijn, ik verwacht aankomend weekend pas weer een artikel online te hebben staan. Mocht ik ineens tijd en inspiratie vinden dan merken jullie het vanzelf. Ik moet nog een paar dagen knallen voor school én een beetje uitrusten. Er liggen een hoop leuke producten klaar om getest te worden dus die verloren artikelen haal ik wel in;)

Dankjewel voor je trouwe bezoekjes, ik ben nog steeds heel blij dat ik iedere dag weer zo veel lieve bezoekers mag ontvangen.
Hier onder een lijstje met artikelen die jullie de afgelopen tijd het leukste vonden!

Tot snel!

3 opmerkingen:

  1. Logisch dat je gezondheid even op de eerste plaats staat. Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel beterschap meissie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je je inmiddels al wat beter voelt!! In de zomervakantie moeten we ook echt weer even een date plannen!!

    ♥♥♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!