Life | What happens in june, stays in june..

donderdag 2 juli 2015

Deze maand geen "normale" Instadiary, ik wilde een keer wat anders proberen. Vaak bestaan ze toch alleen uit foto's die bij artikelen horen en maak ik weinig foto's van "gewone" dingen. Veel mensen vonden de persoonlijke updates leuk om te lezen dus die wil ik er een beetje in gaan mengen. Ik weet het eigenlijk ook nog niet precies maar ben gewoon begonnen met typen.

Juni stond wel een beetje in het teken van sushi! Heel schandalig maar ik denk dat ik wel 6 keer sushi op heb. Hier in de stad werd er nooit sushi thuisbezorgd en sinds nu dus wel, heerlijk alleen wat minder voor de portemonnee;)

Mijn absolute favorieten van afgelopen maand waren de producten uit de Virgin Mojito lijn van The Body Shop, je vind hier een review. Ik ben dol op de geur van munt en citroen en geniet echt dagelijks van deze producten!

Op mijn blog was het best rustig afgelopen maand, op veel blogs ging dan ook een zomerrooster in. Ik hou in principe gewoon mijn normale schema aan, mocht ik wat minder tijd hebben dan komt er ook wat minder online. Ik heb nog redelijk wat producten staan voor reviews dus de zomer komen we wel door:)
Over een maand vertrek ik naar Roemenië, daar horen jullie later nog meer over. Ik moet even kijken hoe ik het ga doen met vooruit werken enzo, geen idee ook nog of ik daar internet heb.

Langzaam maar zeker werd het lekker weer en nu ineens bloedheet. We aten enorm veel salades en afgelopen week maakte Steven deze heerlijke salade met spinazie en gegrilde appel.

Ik ben wonder boven wonder ook veel begonnen met sporten, helaas nog niet gestopt met roken. Sinds een paar weken tennis ik met wat andere beginners en tot nu toe is het ontzettend leuk! Ook wil ik gaan beginnen met Kayla Itsines alleen veel verder dan het boek downloaden ben ik tot nu toe niet gekomen;)
Mijn gezondheid gaat stukken beter! Dat komt mede door het weer maar ook doordat ik nu een ontzettend fijne diëtiste heb die mij helpt. Fijn om weer wat kilootjes aan te komen!

Ik heb nog steeds veel plezier in het maken van de food-artikelen van maandag. Het artikel over deze "gezonde" frisdrank kwam afgelopen maandag online. Voor mijn gevoel is er ook een goede balans tussen beauty, food en andere dingen. Als je dat totaal niet met me eens bent dan hoor ik het graag;)

Vandaag ga ik lekker genieten van de zon met mijn oppashondje en verder zie ik het allemaal wel. Hopelijk kunnen jullie ook een beetje van de zon genieten! 
Wat ga jij vandaag doen?

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!