Life | Travel Essentials

vrijdag 24 juli 2015

Iedereen heeft wel een lijstje met onmisbare spullen voor op reis. Het verschil enorm per persoon en per reis natuurlijk. Mijn lijstje van vandaag is kort maar wél voor een hele speciale reis!
Over een ruime week vertrek ik namelijk voor 2 weken naar Roemenië. Ik ga daar met 4 anderen vrijwilligerswerk doen in een kindertehuis. Ik kijk er enorm naar uit en ben druk bezig met de voorbereidingen. Naast de gebruikelijke verzorgingsspullen, kleding en natuurlijk mijn paspoort zijn er 3 dingen waar ik écht niet zonder kan"

- Oordopjes! Ik slaap op zich goed maar stoor mij bij het in slaap vallen aan ieder mini geluidje. Ik weet niet of ik een eigen kamer heb maar met 30 kinderen en 4 andere vrijwilligers kan ik maar beter het zekere voor het onzekere nemen;)

- Wimperkruller & mascara. Ik heb in de zomer vaak geen behoefte aan make-up maar wil me wel een beetje verzorgd voelen. Met gekrulde wimpers en mascara kom je wat mij betreft al een heel eind.

- Lipverzorging. Ik vind droge lippen vreselijk en vind mijn lippen zonder gloss of balsem maar niks. Deze gloss van NVEY ziet er niet alleen mooi uit maar verzorgt ook je lippen. Het setje is ideaal voor Roemenië en dan ook het enige wat ik qua make-up mee neem.

Mocht je wat meer willen weten over mijn project in Roemenië, mijn artikel met info vind je hier. Dit travelsetje kreeg ik cadeau maar de andere producen van NVEY vind je bij www.solobiomooi.nl 

Ik ben heel benieuwd naar jullie travel essentials!

3 opmerkingen:

  1. Droge lippen vind ik ook vreselijk. Vooral op vakantie met warm weer wel last van. Alvast heel veel plezier en succes bij het kindertehuis in Roemenie! Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een handig setje van NVEY lijkt me dat

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!