Food | Gezond ontbijten met Veríval

maandag 20 juli 2015

Ik hou van muesli, cruesli, papjes en alles wat er op lijkt. Ontbijt is voor mij de belangrijkste maaltijd van de dag, zonder functioneer ik écht niet. Veríval komt nu met een nieuwe lading producten, allemaal lekker ingrediënten én gezond!

Ergens in de bergen van Oostenrijk worden de meest bijzondere ontbijtgranen op biologische wijze verbouwd, geselecteerd en gemengd met andere ingrediënten. Alles gaat met zorg en aandacht om de échte smaak te behouden. Ik probeerde 2 heerlijke varianten:
- Bio Cruesli Blauwe Bessen & Appel
- Bio Havermout Abrikoos & Honing

De cruesli was heerlijk smaakvol! Vooral de besjes en stukjes appel smaakten verrassend vers. Heerlijke combinatie!
De havermoutpap was nóg lekkerder! Fijne havermout met heerlijke stukjes abrikoos, ik ben dol op abrikoos en deze smaak was goed terug te vinden.

 Beide heerlijke producten met een "echte" smaak. Het is makkelijk klaar te maken en je zit er goed vol van. Ik ben zeer benieuwd naar de andere smaken en wil die ook zeker gaan proberen:) Je vind deze en de andere varianten voor ongeveer €4,50 bij Jumbo. Redelijk aan de prijs maar wel biologisch én je krijgt er bijna een halve kilo voor.

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me erg lekker als ontbijt :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, ik hou niet echt van dit soort dingen. Ik ontbijt liever met nootjes en yoghurt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!