Life | Strandfestival ZAND: Ik ben Ambassadeur & Win kaartjes!(GESLOTEN)

donderdag 23 juli 2015

Leuk nieuws vandaag! Dit jaar ben ik namelijk ambassadeur van mijn favoriete festival; Strandfestival ZAND. Als je mij al langer volgt dan heb als het goed is wel eens wat foto's voorbij zien komen (in dramatische kwaliteit)

ZAND was mijn eerste festival en ik ga al jaren. Dat ik dit jaar ambassadeur ben maakt het nóg leuker, nu kan ik "geoorloofd" mensen overtuigen dat dit écht het tofste festival van het jaar is!
Voor jullie zit er ook wat in; je kunt de komende weken namelijk 5x2 kaartjes winnen!

Strandfestival ZAND vind ieder jaar plaats op het strand van Almere. Op deze geweldige locatie zijn geweldige artiesten, lekker eten en is er overal wel wat te doen. Dit jaar vind je in de line-up onder andere Kensington, Anouk en uiteraard Guus Meeuwis, al jaren trouw onderdeel van het festival.

Vorig jaar hadden ze onder andere cocktails, smooties, Vietnamees maar ook gewoon een stuk pizza of friet, voor de foodies onder ons is er dus ook genoeg variatie;)

De komende weken zal ik jullie steeds wat meer vertellen over dit geweldige festival, in die zelfde artikelen ga ik ook de kaartjes weggeven, hou www.miratells.nl dus in de gaten!
Als je stiekem al wat meer wilt weten over het festival, bezoek dan de website.

2 opmerkingen:

  1. Oh wauw, supertof! Ik hou je blog in de gaten hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mir, wat gaaf zeg! Zand festival had mijn aandacht al getrokken & Anouk moet ik zo vaak mogelijk zien als het kan; Gaan dus! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!