Body | Montattoo Festivaltattoo's + Winactie

donderdag 16 juli 2015

Ik ben een echte tattoo-fan en heb er zelf verschillende. Voor mensen die liever geen permanente tattoo willen zijn deze tijdelijke (3-4 dagen) tattoo's een ideale oplossing! Gaaf voor een feestje óf ideaal of je wilt kijken of je oh zo gewenste tattoo wel echt bij je past.

Montattoo
is nieuw op de markt, in samenwerking met een aantal kunstenaars hebben ze prachtige collecties ontworpen die nu verkocht worden op de webshop. Naast hippe goud- en zilverkleurige tattoo's die ideaal zijn voor het festivalseizoen vind je ook ware kunstwerkjes in de collecties

Ik vind zelf een tattoo op de binnenkant van mijn pols ontzettend mooi, toch durf ik het niet aan. Mede in verband met werk maar ook omdat het een plek is die lastig te bedekken is. Mijn tattoo's zijn vrijwel nooit zichtbaar en ik denk dat ook veel mensen verbaast zullen zijn dat ik ze heb;)

Ik ga 3 van jullie blij maken met een setje tijdelijke tattoo's!
Heb enige wat je hoeft te doen is in een reactie laten weten welk setje jij het mooiste vind en of je mee doet:)

Laat dus even weten of je 1, 2 of 3 het leukst vind en vergeet niet je mail achter te laten. Verder zou ik het leuk vinden als je mij wilt gaan volgen op mijn social media kanalen, de buttons vind je rechts naast dit artikel:)

Dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb, dit heeft mijn mening op geen enkele manier beïnvloed.

6 opmerkingen:

  1. Moet je niet even vertellen hoe ze erop gaan en hoe lang ze blijven zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn favoriet is de derde: met de spreuken. Zo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Setje 2! Ik heb zelf een vlinder tattoo op de binnenkant van m'n pols. Qua pijn viel het reuze mee! Ik ben leerkracht in het basisonderwijs, maar heb hem nog nooit hoeven te bedekken. De meeste valt het niet eens op :-)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was de afgelopen week op Ibiza en daar zijn deze tattoos helemaal hip en happening. Ik heb een setje gekocht maar ik vind het setje 1 ook super cute. Daar zou ik mezelf graag mee versieren op de festivals die ik ga bezoeken deze zomer. Leuke winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga voor setje 1!
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk! Ik ga voor setje 3.
    Liefs, Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!