Blog | Goodies met jouw eigen logo!

vrijdag 3 juli 2015

Als blogger schrijf je als het goed is met veel plezier en vind je het leuk als veel mensen jouw artikelen lezen. Hoe meer bekendheid hoe beter, want iedere lezer is er één en de meeste bloggers schrijven niet voor zichzelf. Hoe tof is het om meer naamsbekendheid te krijgen door rond te lopen met spulletjes waar jouw eigen logo of blognaam op staat?

Ik ontving een ontzettend leuk pakket van Van Helden, een bedrijf wat hier, puur toevallig, een paar straten verderop zit. Zo leuk om mijn logo op al die spullen terug te zien!
Ik ontving de volgende dingen:
- Canvas tas
- Notitieboekje
- Usb-stick
- Toilettasje
- Paraplu
- Thermosfles
- Toilettasje
- Badkamersetje
- Pen
- Dopper

Alles is mooi bedrukt en het is zo gek en gaaf om je logo zo terug te zien. Vooral met de dopper was ik erg blij, die wilde ik toevallig al een tijdje kopen. 
Ik mag mijn lieve medebloggers, en de rest van mijn lezers natuurlijk, een leuke korting aanbieden. Van Helden heeft een speciale pagina op hun website, hier kun je kiezen voor een kortingscode van €20 of een bloggerspakket voor een speciale prijs. Zo kun je nu voor een klein prijsje kijken wat voor spulletjes jij zou willen met je logo er op.

Ze hebben ruim 2000 producten dus er zou iets bij moeten zitten wat bij je blog of bedrijf past:) Ik heb zelf bedacht dat ik pennen moet gaan bestellen aangezien die altijd gestolen worden op school , dan kan ik daar maar beter gebruik van maken toch;)

Welke goodies zou jij willen laten bedrukken?

7 opmerkingen:

  1. Super leuk maar wel een beetje veel om te laten drukken! Wat moet ik met 60 doppers met mijn logo hihi! Misschien over een paar jaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is leuk, vooral de tas en Dopper!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een super leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo wat zal jij blij geweest zijn toen je dit kreeg, en trots! Ziet er erg leuk uit. Ik zou wel een canvas tas, dopper en pennen willen hebben. Super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg: een dopper met je eigen logo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!

    Een kleine tip, zoek goed uit met welk bedrijf je in zee gaat. VanHelden zijn geen helden maar uitbuiters die niet vies zijn van zeer jonge werknemers en van schandalige eisen van de werknemers.

    Succes met je blog!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!