Life | 10 redenen waarom katten verschrikkelijk zijn

dinsdag 21 juli 2015

Wees niet bang hoor dierenvriendjes, ik heb me niet spontaan aangesloten bij de kattenhaters. Ik ben nog steeds dol op mijn katten maar soms kan ik ze wel achter het behang plakken. Ik vermoed dat iedere eigenaar van een huisdier dit wel zal herkennen.
- Katten liggen overal en spelen met alles wat los en vast zit. Ze liggen echter niet op de speciaal gekochte mandjes en spelen niet met de speeltjes.
- Eten gebeurt niet uit het bakje. Eerst moet het eten uit het bakje op de grond, dan kan er pas gegeten worden.
- Katten kunnen kunstjes maar weiger een poot te verrekken als er bezoek, publiek dus, bij is.
- Het zelfde geld voor leuk en lief doen. Als er bezoek bij is liggen ze chagrijnig in een hoekje.
- Als je ze roept komen ze niet. Zodra je stopt met roepen komen ze volledig vrijwillig aanlopen.
- Katten zijn zeer fotogeniek, totdat je je camera tevoorschijn haalt.
- Als er een hond achter ze aan zet rennen ze eerst de veilig afgeschermde tuin in. Vervolgens rennen ze hier weer uit om in de eerste de beste boom te klimmen. Er uit was weer een ander verhaal..
- Als je aan  het water woont besluiten ze op een vrachtschip te klimmen. Als je gelukt hebt belt de schipper ergens rond IJmuiden dat 'ie een verstekeling heeft.
- Knuffelen en kussen met je partner is ten strengste verboden. Dit is alleen toegestaan als de kat buiten zicht is.
- Als de hond op bezoek is weigeren ze naar binnen te gaan. Demonstratief op de vensterbank zitten is dan aan de orde van de dag.

Ik ben benieuwd wat jullie allemaal meegemaakt hebben met je huisdieren, laat dat vooral weten in de reacties:)

3 opmerkingen:

  1. Oh herkenbaar, maar ik vind ze geweldig haha !<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aantal dingen zijn herkenbaar, maar ik zie er ook paar staan die (gelukkig) niet voor mij gelden. Mijn kat is met honden opgegroeid, dus hij rent niet weg als hij honden ziet. Verder komt hij gelukkig wel meteen naar mij toegelopen als ik hem roep.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha geweldig! Gelukkig eet die van mij alleen maar uit een bakje (alles wat op de grond ligt is vies), wil die alleen maar bij visite op schoot om irritant te doen, en komt hij gelukkig als we hem roepen! XO

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!