Beauty | Freeman Maskers: Avocado & Oatmeal en Dead Sea Minerals

vrijdag 31 juli 2015

Al tijden stonden ze op mijn wishlist; de gezichtsmaskers van Freeman. Menig blogger/youtuber/liefhebber was hier zeer enthousiast over, dus ook ik moest er aan geloven en besloot twee varianten te proberen.
Ik ben niet zo'n held met gezichtsmaskers, ik vind ze heerlijk maar vergeet er vaak de tijd voor te nemen. Ook ben ik niet weg van zakjes voor "eenmalig" gebruik, ik hou altijd veel over wat dan weer uitdroogt en dat vind ik zonde. Dat deze maskers in een tube komen is voor mij dus een pré, hygiënisch en lekker makkelijk in gebruik.

Freeman vind dat schoonheid verder gaat dan alleen het zichtbare oppervlakte, de producten zitten dan ook vol met natuurlijke ingrediënten.
Beide maskers zijn kleimaskers, deze sluiten je huid af voor zuurstof waardoor je doorbloeding een boost krijgt. Het avocadomasker belooft je poriën ontzettend diep te reinigen en het andere masker beloofd een ontspannen huidje.

Qua substantie had ik wat meer natuurlijke "smurrie" verwacht, misschien iets te verwend door Lush? Het avocado masker maakte mijn huid inderdaad erg schoon, bijna droog zelfs maar dat was op te lossen met een crème. Het dode-zee-mineralen-masker kalmeerde mijn huid en gaf geen trekkerig gevoel.
Laat de maskers niet té lang intrekken, na nog geen 10 minuten begon het bij mij te jeuken, zo strak drogen ze op.

 Ik vind de maskers beide fijn maar niet fantastisch. Ze doen wat ze beloven maar ik mis iets, ik denk dat ik toch wat meer dat natuurlijke gevoel had verwacht. Ook door de enorme hysterische reacties had ik ergens misschien stiekem de hoop dat mijn huid er na gebruik geweldig uit zou zien haha. Nee geen super geweldige maskers maar wel prima producten, zeker voor de €3,99 die ze kosten.
Naast De Tuinen vind je de producten van Freeman nu ook bij Kruidvat.

2 opmerkingen:

  1. Het dode zee masker lijkt mij wel leuk voor een meidenavondje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er wel benieuwd naar alleen vind ik het net jammer dat die tubes zo groot zijn. daar doe je een eeuwigheid mee en dat wil ik net niet, ik hou van variatie! Momenteel heb ik de gele met citroen die is super fris en heel fijn, ook heb ik nog een peel off met komkommer maar dat vind ik echt een zooi :d dat plakt ZO FEL. ik moet echt elke spriet haar uit mn gezicht houden want alles blijft erin plakken. nee die koop ik nooit meer :')

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!