Life | What happens in july, stays in july..

zaterdag 1 augustus 2015

Wat was juli een leuke maand zeg! Ik deed veel, het was lekker weer en er waren veel fijne momenten, kijk je mee?

Sinds vorige maand doe ik de Instadiary net ietsje anders. Ik neem jullie mee in mijn maand en praat jullie een beetje bij in plaats van alleen de foto's te laten zien:)

De belangrijkste gebeurtenis deze maand was toch wel het feit dat ik over ben naar het tweede jaar van mijn studie. Het was even heel spannend maar gelukkig, ik was uiteraard ontzettend blij en heb mijzelf beloond met nieuwe Adidas schoenen;)

Juli begon met heerlijk weer! Ik ging regelmatig zwemmen, zonnen en gewoon lekker genieten. Vlakbij het strandje hier heb je een mooi restaurant met basic maar lekker eten, deze heerlijke salade was onderdeel van een broodje gezond. Ik hoop dat er nog meer van deze dagen aan gaan komen maar ik vrees dat het tegen gaat vallen dit jaar.

Ik ontving een berg goodies met mijn logo er op, het artikel vind je hier. Mijn blog gaat lekker, de pageviews groeien met de dag en ik heb veel leuke samenwerkingen. Morgen vertrek ik voor 2 weken naar Roemenië en ik heb helaas weinig tijd gehad om vooruit te schrijven. Er schijnt daar WIFI te zijn maar dat is altijd even afwachten natuurlijk. Mocht het mogelijk zijn dan gaan jullie nog wat artikelen voorbij zien komen, anders is het helaas een pauze van 2 weken. Ik ga even kijken of ik voor vertrek nog wat oude artikelen nieuw leven in kan blazen, jullie zien het vanzelf, eerst maar even mijn koffer inpakken;)

Ik ontdekte deze shampoo, het artikel vind je hier. Ik ben inmiddels volledig verslaafd aan deze lijn en wil echt niks anders meer gebruiken. Mijn haar is nog nooit zo gezond en handelbaar geweest, echt een aanrader!

Mijn lieve monstertje geniet ontzettend van het buitenspelen en komt tussendoor steeds naar binnen om te knuffelen. Gisteren had 'ie een babyvogel gevangen en volledig verorberd, daar was ik iets minder blij mee. Het hoort erbij, ik weet het, maar toch ben ik blij dat Cas niet wekelijks diertjes mee naar huis sleept.

Jullie gaan het bijna niet geloven maar ik heb flink gesport afgelopen maand! Ik ben gaan tennissen en dat bleek best wel leuk te zijn. Omdat Steven het ook doet en andere vrienden ook is het ook makkelijker doorzetten als je een keertje geen zin hebt. Ik vond dit uiteraard een goed excuus om wat nieuwe sportkleding te kopen;)

We gingen naar de Efteling, zo leuk! We hebben echt enorm genoten, het weer was perfect, het was niet te druk en we hebben al onze favoriete attracties gehad. Ik durfde trouwens niet in de Baron, die nieuwe achtbaan hihi.
De dag sloten we af in het pannenkoekenrestaurant Polle's Keuken, dit restaurant zit in de Efteling, is betaalbaar en ontzettend lekker:)

 Ik ontdekte deze deo; het was even wennen maar inmiddels ben ik verkocht. Hij houd het transpireren echt heel lang tegen, ook met de hele hete dagen. De review vind je hier.

Bruiningsspray testen! Het was korte-broeken-weer alleen mijn benen gaven licht, deze zelfbruiner bood uitkomst. Ik vind het zo fijn om het niet koud te hebben, ik heb het écht altijd koud behalve als ik echt in de zon zit of loop, heerlijk!

Ik ging eindelijk weer een keer golfen en het was zo leuk! Ik was nog best goed (voor een beginner dan;)) en wil zeker vaker gaan.

 Ik mocht jullie eindelijk vertellen dat ik ambassadeur ben voor Strandfestival ZAND! Dat houdt onder andere in dat ik 5x2 kaartjes weg mag geven voor het festival op 22 augustus. Je kunt via deze link mee doen, daar vind je ook wat meer info:)

Best een drukke maand nu ik het zo terug kijk, het was ook zo leuk en fijn allemaal!
Ik ben heel benieuwd naar jullie maand en ga duimen voor goede WIFI in Roemenië.
Tot snel!

3 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!