Food | Illy Café Tiramisu

maandag 24 augustus 2015

Ik vind het altijd heerlijk om een beetje rond te kijken bij Xenos. Naast geweldige decoraties hebben ze ook altijd bijzondere dingetjes op de etensafdeling. Afgelopen week kwam Steven met deze koffie aan, nu zijn wij thuis sowieso fan van ijskoffies dus die ging mee naar huis!
Kleine bijkomstigheid; ik ben geen fan van tiramisu dus ik heb een beetje geproefd en de rest van de "keuring" aan Steven overgelaten.

Prima drankje en de tiramisu is echt heel erg aanwezig. De koffie is redelijk sterk maar niet té sterk naar mijn mening, gewoon precies goed en een lekkere volle smaak.
Best apart want je herkent echt alle lagen van tiramisu terug in de koffie. Ik vertelde al dat ik er niet dol op ben maar als je wel van tiramisu houdt is dit echt een aanrader! Hij zit helaas niet in het vaste assortiment bij Xenos maar is af en toe te vinden voor ongeveer €1.

1 opmerking:

  1. Oeh, klinkt echt lekker! Ik ben sinds kort een groot fan van ijskoffie, dus deze moet ik zeker ook eens gaan proberen! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!