Beauty | Sleek Bronze Block

zaterdag 29 augustus 2015

Dankzij de toffe webshop www.allesvoorjeuiterlijk.nl probeerde ik eindelijk iets van Sleek uit! In de zomer ben ik altijd groot fan van bronzers, in de winter vind ik mijn huid te licht, dus in de afgelopen week probeerde ik het Bronze Block van Sleek in 100 Light.
Alles voor je uiterlijk is een fijne, duidelijke webshop met prachtige merken zoals natuurlijk Sleek, Broadway Nails, Kiss Nails(geweldige nagelstickers, en haarproducten van Organix, van het laatste merk ontving ik een paar testers die echt heel goed bevielen!

Deze prachtige bronzer is geschikt voor de lichte tot normale huid. Ik vertelde al dat ik eigenlijk alleen bronzer gebruik in de zomer. Nu ik dit artikel type bedenk ik me dat ik best wel de twee lichtere kleuren in de winter zou kunnen proberen.

Zie hier de kleurtjes! Ik gebruik ze dus allemaal door elkaar omdat ik dit het mooiste effect vind geven. Je kan de kleuren uiteraard ook los gebruiken. Mocht je echt een hele lichte huid hebben dan zou ik er voor kiezen de donkere kleur linksboven niet mee te nemen op je kwast.

Hmm redelijk pigmentatie, niet geweldig. Nou bouw ik een bronzer wel liever op dan dat je in één veeg veel te donker bent. Mooi vind ik de subtiele shimmer, niet te glitterig maar wel een mooie glow. Er is ook nog een donkere variant, die is echt een stuk donkerder en flink wat warmer.

En hier op het gezicht! Heel subtiel maar dat vind ik juist wel mooi. Dit is 1 laagje dus verder opbouwen kan absoluut. Ik heb altijd geleerd om bronzer als een soort E aan te brengen, de middelste streep is dan in het "ingevallen" stukje van je wang. Ik vind de roze tint hier echt van toegevoegde waarde en heb er dan ook geen blush bij gebruikt.

Fijne bronzer! Prettig dat je het pigment kunt opbouwen en zo zelf kunt bepalen hoe heftig jij 'm wilt aanbrengen. Je vind deze en andere producten van Sleek op www.allesvoorjeuiterlijk.nl,  de Bronze Blocks kosten €9,49 per stuk.

2 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!