Body | Clinique Aromatics In White

woensdag 26 augustus 2015


Al tijden stond deze geur op mijn verlanglijstje maar steeds kwam het er niet van. Toen ik onlangs op het vliegveld een mooie aanbieding voorbij zag komen besloot ik dat het tijd was voor een cadeautje voor mezelf.
Aromatics in white is de opvolger van Aromatics Elixir, de eerste geur van Clinique die onder veel vrouwen zeer geliefd is. Ik heb 'm zelf ook en vind 'm heerlijk maar wel wat zwaar, niet geschikt voor alle gelegenheden. Aromatics beloofd wat toegankelijker te zijn en wat meer voor de vrouw van nu.


Topnoten van vioolblaadjes gecombineerd met amber achtige cistus en szechuanpeper zorgen voor een intense eerste indruk. Hartnoten van rozenwateressence, oranjebloesem en patchoelihart. Al deze bijzondere ingrediënten worden versterkt door basisnoten van ambergrijs, muskus en benzoine. Dit alles zorgt voor een mysterieuze en sensuele geur die opvalt maar niet overheerst.


De verpakking is helemaal mijn smaak, strak, wit en rustig. De geur zelf is mijn absolute favoriet en ik ben ontzettend blij met deze aankoop. Hoewel de geur als warm word omschreven vind ik 'm toch echt een frisse noot hebben. Een hele draagbare geur voor alle gelegenheden maar toch ook een geur die heel erg anders is dan alle andere. Klein nadeel; hij blijft niet heel erg lang hangen, er zijn veel goedkopere geuren die écht langer blijven hangen, wel even bijsprayen dus gedurende de dag.
Ondanks dat toch een absolute aanrader en mijn favoriet van dit moment!
Je vindt 'm onder andere bij Douglas, je betaalt dan €46,80 voor 30 ml.

2 opmerkingen:

  1. Ziet er erg mooi en luxe uit! Lijkt me ook een fijn product!

    www.fleursophia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de verpakking wel speciaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!