Beauty | Catrice Lashboost Lash Growth Overnight Serum

zondag 16 augustus 2015


Terug van weggeweest! Roemenië was geweldig, fantastisch en onvergetelijk en ik ga jullie snel alles vertellen. Back to normal; vandaag eindelijk weer een review van een beautyproduct, dit keer een wimperserum van budgetmerk Catrice!

Het product doet mij een beetje denken aan Revitalash alleen dan stukken goedkoper. Catrice beloofd dat je na 4 weken dagelijks aanbrengen 18% meer wimpergroei hebt. De belofte zal wel niet voor niks zo beschreven zijn, bedoelen ze dan 18% langer, dikker, of meer wimpers? De testresultaten komen ook voor uit een onderzoek onder 20 vrouwen, ietwat weinig lijkt me.


Het serum breng je 's avonds aan als een eyeliner, de ingrediënten bevorderen dan je wimpergroei op lange termijn terwijl je slaapt. Het aanbrengen gaat makkelijk al prikt de substantie wel een beetje in het begin.


Ik had voor en na foto's gemaakt en daar was totaal geen verschil op te zien, dus ik ga ze jullie besparen. Dit serum heeft werkelijk niks voor mijn wimpers gedaan en ik heb het toch bijna 2 maanden getest.
Leuk idee, een budget variant van het mega populaire Revitalash maar €4,99 is echt te veel voor een product wat compleet niks doet.
Geen aanrader dus! Mocht je het product getest hebben en wel tevreden zijn dan hoor ik het uiteraard graag:)

10 opmerkingen:

  1. Hé bah. Een dode mus dus. Het klonk ook te goed om waar te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer, heel veel wimerserums zijn wel érg goed maar ook vrij prijzig. Ik kon me aan het begin dan ook niks voorstellen bij een budget wimperserum, aangezien er in zo'n product gewoon best wat dure ingrediënten verwerkt horen te zitten wil het effect geven. Toch jammer dat de budget variant niets doet! Gevalletje to good to be true!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem ook geprobeerd.. idd geen aanrader. Prikt enorm in de ogen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer, wil wel eens zo'n soort product proberen. Maar deze sla ik dus over.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat hij niks doet! :-) Ik heb er eens eentje van Gosh gehad en die prikte ook wel hoor! :-)
    Ik merkte wel een beetje verschil, maar ook niet super veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer! Ik had echt gehoopt dat deze zou werken voor zo'n zacht prijsje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer zeg! Toch best zonde van je geld..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer, maar wel een beetje voorspelbaar! Zulke serums zijn normaal namelijk best prijzig.. Wel een goed artikel! Bedankt voor het melden :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer zeg! Zou geweldig zijn als er een budgetversie zou zijn van Revitalash!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!