Video | Mijn eerste video: Bean Boozled Callenge! + WINACTIE(GESLOTEN)

donderdag 27 augustus 2015

Eindelijk is het dan zo ver; de eerste video ooit op www.miratells.nl! De eerste video maak je natuurlijk niet alleen, ik ging weer eens een samenwerking aan met Saskia, die druk bezig is met haar net vernieuwde blog www.sashionblog.com
Ik riep altijd heel hard dat ik geen video's wilde maken, maar toen ik de Bean Boozled Challenge voorbij zag komen, kon ik natuurlijk niet achter blijven. Enigszins gespannen en een beetje trots presenteren wij dus onze eerste video:



Wil jij dit spelletje ook proberen? Wij geven een doosje jelly beans weg! Laat even in de reacties weten dat je mee doet en waar je bereikbaar bent, wie weet knabbel jij dan over een paar weken ook op een heerlijk hondenvoersnoepje;)

10 opmerkingen:

  1. ik doe mee
    windels.kins@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mwehehehe wat een afschuwelijke challenge was het!! Die smaken... aaaaah. Maar het was wel erg gezellig! Snel weeeer (maar dan zonder die vieze snoepjes)

    ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wil ik ook wel eens proberen! Het zoet er in ieder geval heel lekker uit😉 Ik doe mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eigenlijk weet ik niet zo goed of ik het aandurf. I mean: een kots jelly bean. Why.....dat kan ik echt niet aan denk ik :)

    Toch ben ik stiekem wel heel nieuwsgierig, dus ik doe heel graag mee. En als ik het zelf niet aandurf, bied ik mijn lieftallige kleine broertje wel een lekkere jelly bean aan * evil laugh*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend! Brengt ook een beetje herinneringen terug aan de Harry Potter boeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oehh ik wil dit nog zo graag een keertje proberen :) Dus ik doe graag meee
    dejong.annick@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lol, lijkt me een super spel en...als je geluk hebt lekker :P ik doe ook graag mee ^_^

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!