Body | Mexx Life Is Now for Him&Her

vrijdag 28 augustus 2015


Afgelopen week kreeg ik twee leuke nieuwe geurtjes binnen van Mexx. Eén voor mannen en één voor vrouwen. De geuren symboliseren kleine geluksmomenten en zorgen dat je optimaal van het leven kunt genieten.
Met Life Is Now heb je iedere dag een weekendgevoel en wie wil dat nou niet? De bestanddelen prikkelen je zintuigen en laten je kleine momenten als groot ervaren.


Life Is Now for her (vanaf €17,50) stimuleert je zintuigen met topnoten van vers fruit en vrouwelijke bloemen. In de extravagante topnoten vind je guave, peer en sinaasappel. In het hart vind je viooltjeswortel, jasmijnblaadjes en witte lelie. De basisnoten van vanille, cederhout en muskusachtige noten zorgen voor een verrassend geureffect.


Life Is Now for him (vanaf €17,50) heeft ook die mix van vers fruit maar dan aangevuld met mannelijke kruiden en houtachtige noten. De topnoten bestaan uit frisse appel, ananas, kardemom en bergamot. In het hart maken fresia en lavendel het allemaal iets minder zwaar. De basisnoten van sandelhout en patchoeli maken het geheel bijzonder en onvergetelijk.



Ondanks dat de beschrijving mij zeer enthousiast maakte ben ik niet helemaal weg van deze geuren, ik vind ze vrij gewoontjes en ze springen er voor mij niet uit. De vrouwengeur leek mij in het begin wel te bevallen, ik rook direct tropisch fruit maar die geur verdween helaas snel. Ik moet er wel bij zeggen dat ik zelf altijd fan ben van wat meer aanwezige en bijzondere geuren. Beide geuren zijn wel erg toegankelijk en perfect voor als je net begint met geurtjes dragen of van geuren houdt die echt subtiel zijn.

Voor mijzelf geen toppertje dus maar ik vermoed dat er veel mensen zijn bij wie ze wel in de smaak vallen:)

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!