Beauty | H&M Smoky Nudes Eye Colour Palette

woensdag 19 augustus 2015

Naast de lipscrub waarover jullie gisteren konden lezen kreeg ik ook nog een prachtig oogschaduw palette binnen van H&M, zo mooi! Ik ben in ieder geval super enthousiast over de verpakking en probeerde het product met veel plezier uit.

Prachtig dat zwart en die ronde hoekjes. Nadeel is wel dat deze verpakkingen niet schoon te krijgen zijn en stofjes aan lijken te trekken. Drama voor foto's maar het gaat om de inhoud niet;)


Het palette heeft 9 kleurtjes waarmee je zowel een nude als smoky look kunt maken. Je kunt afwisselen tussen heftig en subtiel. Ik ben sowieso fan van dit soort kleurtjes, beetje saai maar ik vind het toch echt het mooiste staan!


Ik vond de kwaliteit van H&M altijd medium en zie toch echt wel wat verbetering in de swatches, zeker bij de donkere kleuren. Nog niet helemaal geweldig, ik had eerlijk gezegd wat meer verbetering in de kwaliteit verwacht.

 Ook al is de pigmentatie niet fantastisch, je kan er prima mee werken de kleuren komen echt mooi en subtiel uit op je ooglid. Wel vind ik dat veel kleurtjes erg hetzelfde zijn, wat meer afwisseling qua tinten had ik leuker gevonden! Nog een nadeeltje, ik had graag een kwastje gezien! Verder vind ik het palette ideaal voor onderweg en om bij te werken, zeker door het spiegeltje, met kwastje erbij was het perfect geweest:)

Prima palette voor dagelijks gebruik, aanrader als je van subtiel houdt:)
 Je vind 'm voor €12,99 bij H&M.

7 opmerkingen:

  1. Op zich best een mooi paletje vind ik! De pigmentatie had inderdaad wel wat beter kunnen zijn, maar de kleurtjes vind ik wel tof. Ik houd wel van nude. Fijne en eerlijke review ook Mira! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had eerlijk gezegd wel wat meer van dit palette verwacht want de swatches vind ik niet al te best.. Al zullen die met een goede primer er onder waarschijnlijk beter tot zijn recht komen! Nu nog een ooglook, hihi :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het pigment had wel iets beter gemogen, maar vind het opzicht wel een leuke palette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pigment is ruk, maar het ziet er wel super leuk uit zo! De verpakking is volgens mij meer aan besteed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De vormgeving is echt fantastisch maar de kwaliteit kon beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er opzich wel redelijk uit met de pigmentie. De palette zelf is erg mooi en dat voor de h&m :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!