Hair | TONI&GUY x Sophia Webster Limited Editions

dinsdag 25 augustus 2015

Een van mijn favoriete merken heeft opnieuw een mooie collectie limited editions uitgebracht. Na de samenwerking met Marchesa in 2014 is dit jaar modeontwerpster Sophia Webster aan de beurt.
Sophia is een van de meest gewilde fashion designers in Londen van dit moment. De ontwerpen van Sophia zijn echte eyecatchers en rijk aan kleuren en mooie patronen.

De limited editions die Sophia voor TONI&GUY ontwierp zijn geïnspireerd op haar "Jungle is Massive" collectie waarin haar geliefde aztecprint veelvoudig terug komt. Nou ben ik "toevallig" ook een enorme liefhebber van deze print dus de verpakkingen vallen zeker in de smaak. Er werden 3 producten in een tijdelijk jasje gestoken. Ik gebruik alle drie de producten regelmatig en ze zijn al eens besproken dus een uitgebreide review gaat het niet worden.

De shampoo(€9,99) belooft je haar te voeden en steviger te maken en doet dit wat mij betreft ook, vooral het verstevigen van je haar merk je echt. Voor de conditioner(€9,99) geldt een beetje hetzelfde al vind ik dit voornamelijk een wondermiddeltje tegen klitten. De haarspray(€11,99) is absoluut een van mijn favoriete producten. Hij zorgt dat je haar perfect in model blijft zonder het hard of plakkerig te maken.

Je vind de producten vanaf heden bij Etos, Kruidvat, Wehkamp, Bol.com en DA.

7 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!