Body | Lovea Natuurlijke Zelfbruiner

vrijdag 17 juli 2015

Ik wil altijd pas een rokje aan of naar het strand als ik een beetje gekleurd ben en ik ben vast niet de enige. De zonnebank probeer ik te mijden dus ik ben overgeleverd aan zelfbruiners om mijn melkflesjes om te toveren naar mooie bruine benen.
Voor het artikel van vandaag probeerde ik deze natuurlijke zelfbruiner in sprayvorm van Lovea. De ingrediënten zijn 100% natuurlijk en ongeveer 10% biologisch. De spray heeft een olie substantie maar is niet vet en trekt snel in. 

Ik vind zelfbruiners altijd een dingetje. Sprays vind ik over het algemeen fijner door het egale resultaat maar je verspilt ook veel product. Sommige producten slaan erg oranje uit en van sommige producten zie je weer niks. Ik was dan ook zeer benieuwd want Lovea bevalt mij over het algemeen altijd goed:)

 Nou, het sprayverhaal klopt ook hier, hij brengt ontzettend fijn aan maar je sprayt er ook flink wat naast, zonde. De geur vind ik niet geweldig maar ook zeker niet vies, ietwat muf misschien. De werking vind ik zeer prettig. Hij bruint langzaam maar wel genoeg om dat hele witte te laten verdwijnen. Aanrader is wel om iedere dag je benen één keer in te sprayen en niet 4 keer achter elkaar op 1 dag, dit trekt namelijk niet meer in;)
Ik heb trouwens ook liever een product dat langzaam bruint dan een product dat meteen oranje maakt.

Aanrader voor degenen die een natuurlijk bruin kleurtje de voorkeur geven!
Je vind 'm voor €13,90 bij Solobiomooi.

Dit artikel bevat producten die ik heb ontvangen, dit beïnvloed mijn mening op geen enkele manier.

1 opmerking:

  1. Goeie tip om de applicatie over meerdere dagen te spreiden :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!