Body | Unboxing Healthbox by Faya

dinsdag 9 augustus 2016


 Toen ik afgelopen weekend terug kwam uit Roemenië, lag er wel een heel tof pakket op me te wachten; een box vol healthy goodies, samengesteld door fitgirl Faya Lourens. Ik ben sinds kort redelijk fanatiek aan het sporten maar merk dat ik het soms nog lastig vind om mijn levensstijl hier op aan te passen. De Healthbox is een maandelijkse box (€24,95) die perfect past binnen een gezonde lifestyle, elke maand vind je hierin 5 á 6 producten zoals gezonde voeding, vitaminen, huidverzorging of bijvoorbeeld sportgadgets. In deze speciale Faya-editie zitten maar liefst 10 producten, de box heeft dan ook een waarde van €120.


Faya Jumping Rope €10
Touwtje springen is een super makkelijke en leuke manier om aan je conditie te werken. Met een kwartiertje touwtje springen verbrand je al zo'n 325 calorieën. Ik vertelde bovenaan dit artikel dat ik het lastig vind om mijn levensstijl wat gezonder te krijgen, dit springtouw gaat er hopelijk aan bijdragen dat ik thuis ook wat tijd in plan om een kwartiertje te sporten.

Mini Blackroll €10
De blackroll is speciaal ontwikkeld voor zelfmassage van onder andere armen en voetzolen. Gebruik van de blackroll verbetert de flexibiliteit van de spieren en helpt beschadigde spieren en pezen te herstellen. In de box zat ook een foldertje met een workout in 8 minuten, deze blackroll en een aantal andere producten uit de box komen voor in deze workout. Ik denk dus dat het een mooi voornemen is om na mijn vakantie elke dag thuis 8 minuten te gaan sporten naast mijn vaste bezoekjes aan de sportschool.


Faya Cellulite Cup €10
Met deze cup kun je je huid stevig masseren door middel van een vacuüm. De techniek verbeterd de doorbloeding met als resultaat een strakkere huid. De cup is ideaal te gebruiken met massage olie en door de siliconen makkelijk te reinigen. Aangeraden wordt om de cup om de dag zo'n 7 minuten te gebruiken en hierbij veel water te drinken. Blauwe plekken kunnen na gebruik voorkomen maar trekken snel weer weg. Ik heb de laatste tijd veel gehoord over dit soort cups en ben zowel nieuwsgierig als huiverig. Ik ga 'm de komende tijd toch maar uitgebreid gebruiken en na mijn vakantie kunnen jullie een review verwachten!

Kneipp Massage Oil €3,50
De massage olie van Kneipp bevat een hoog percentage oliën gewonnen uit planten. Ook vind je in de ingrediëntenlijst etherische oliën, deze zijn ideaal omdat ze zowel makkelijk te verdelen zijn als langzaam intrekken. Zo zit je bij een lekkere massage niet binnen een minuut met een droog en stram huidje. Beide oliën hebben een krachtig aroma en zijn perfect om te gebruiken in combinatie met de cellulite cup.


Squalan Pure Facial Oil €15
Deze gezichtsolie bevat slechts 1 ingrediënt, een huideigen ingrediënt wat het meest gezond is als voeding voor je huid. Dit ingrediënt (squalaan) is gewonnen uit ecologisch gecertificeerd suikerriet en is identiek aan een stof die elke huid van nature bezit, De stof neemt af naar mate de huid ouders wordt, hierdoor verslapt je huid en kan deze droog worden. 

Multivitaminen
In de box zitten ook drie potjes vitaminen; Multi 4 All, Magnesium en Fish EPA. Vooral naar de laatste twee ben ik erg benieuwd, zo zou magnesium kunnen helpen bij migraine en is visolie ideaal bij het ondersteunen van je weerstand en het verbeteren van je huid.


Sportbay Elastieken €8
Deze elastieken zijn super effectief om je billen mee te verstevigen, naast je billen zijn ze ook te gebruiken voor armen, benen en buik. Met de elastieken zijn meer dan 100 oefeningen mogelijk en je kunt eindeloos variëren qua weerstand en spiergroepen. Ik  heb zelf nog nooit dit soort elastieken gebruikt en ben zeer enthousiast om verschillende oefeningen uit te proberen én ze natuurlijk te gaan proberen in mijn "8 minute workout".


Naast al deze producten zat er ook nog een cadeaubon t.w.v. €10 van Body&Fit in de box. Ik ben echt super enthousiast over de inhoud en merk dat een box als deze voor mij ontzettend motiverend werkt om lekker verder te gaan met sporten en mijn levensstijl beetje bij beetje zo gezond mogelijk te krijgen. De box van de nieuwe maand ligt inmiddels ook al op mij te wachten maar deze Faya-editie is nog steeds verkrijgbaar voor eenmalig €49,95.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb de squalan face oil ook, en ik gebruik hem met heel veel liefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een hele leuke box. Ik ontvang elke maand de Beautybox. Verder geen ene box, maar het is zo leuk om boxen te ontvangen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!