Food | Aspire Health Drinks

maandag 22 augustus 2016


Al een tijdje zie ik regelmatig de blikjes van Aspire voorbij komen. Toen ik ze onlangs in de nieuwe healthbox vond, besloot ik er een apart artikel aan te weiden. Ik drink thuis voornamelijk water maar vind het wel altijd leuk om dit soort gezonde en bijzondere drankjes uit te proberen.


Aspire maakt gezonde drankjes die op basis van groene thee helpen om lichaamsvet te verminderen. Ook wordt naast de versnelde vetverbranding de eetlust onderdrukt en bevat het natuurlijke cafeïne, ongeveer even veel als een gewoon kopje koffie. Nou maak ik me niet echt zorgen om lichaamsvet maar gelukkig heeft Aspire nog meer voordelen die wél bij mij passen. Zo bevatten de blikjes geen calorieën, geen suiker en geen vet. 


Aspire heeft diverse smaken, zo zag ik ook een lekkere variant met mango voorbij komen! Ik probeerde twee blikjes, beide met groene thee extract.

Cranberry
Deze variant vond ik prima smaken maar niet bijzonder lekker of speciaal. Eigenlijk smaakt het gewoon naar cranberry sap met flinke prik, prima te doen.

Aplle Acai
In deze variant was de groene thee ontzettend goed te proeven. Normaal ben ik groot fan van groene thee maar op een of andere manier vond ik de smaak hier veel te extreem. De smaak doet me denken aan die echte Chinese groene thee maar dan veel te sterk. De appel zwakte de smaak wat af en maakte het in principe tot een lekkere combinatie. Geen hele onsmakelijke smaak maar wel té apart naar mijn mening.


Geen lyrische review vandaag, Aspire viel me eigenlijk een klein beetje tegen. Niet dat de blikjes vies waren maar ik had er qua smaak denk ik meer van verwacht. Uiteraard heb ik deze gezonde drankjes nog niet afgeschreven, als ik ergens een andere smaak tegen kom die me aan spreekt dan ga ik die proberen en kom ik hopelijk nog terug op mijn mening. Je vind Aspire voor €1,90 bij drogisterijen zoals DIO en DA, sportscholen, gezondheidswinkels en De Tuinen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!