Body | EOS Lipbalm, Bodylotion & Handcreme

maandag 29 augustus 2016


In juni dit jaar maakte ik voor het eerst kennis met EOS, op een event probeerde ik voor het eerst de lippenbalsems én maakte ik kennis met de bodylotion en handcrème die tijdens dat event geïntroduceerd werden. Ik heb expres even gewacht met de review omdat de bodyproducten én de nieuwe lipbalm Pomegranate Raspberry vanaf september verkrijgbaar zijn.


Natuurlijk wist ik wel dat de balletjes van EOS een enorme hype waren, ik had ze alleen nog nooit geprobeerd. Op het event konden we alle varianten bekijken, ruiken en proberen, ik nam drie varianten mee naar huis, waar onder dus de nieuwe die in september uit komt. Op het event leerde ik dat de lippenbalsems voor 100% natuurlijk zijn en voor 95% biologisch. Ik ben bij een lippenbalsem altijd het meest alert op het verslavingseffect, ik wil niet na 10 minuten met kurkdroge lippen zitten. Nou vind ik de ene variant van EOS lekkerder dan de ander maar verslavend werken ze absoluut niet. Mijn lippen blijven super lang zacht en gehydrateerd en ik hoef maar af en toe te smeren, perfect.


De nieuwe variant met Granaatappel en Framboos vind ik lekker, maar niet geweldig, de geur is best wel subtiel. De lichroze variant met aardbij is een stuk meer overheersend maar wel erg zoet naar mijn smaak. De blauwe versie met munt vind ik geweldig, die is extreem fris en en voelt heel fijn aan op de lippen. De lippenbalsems van EOS zijn in Nederland verkrijgbaar bij Douglas en kosten daar €5,95 per stuk.


Ook de nieuw te lanceren handcrème probeerde ik uit, in de variant met komkommer. De handcrèmes beloven een fluwelen zachtheid en een subtiele geur. De handcrème trekt snel in en voelt niet vettig aan. De handlotions zijn 90% natuurlijk en vrij van parabenen en gluten, de verpakking is recyclebaar. Ik dacht ik de geur van komkommer niet echt top zou vinden in een handcrème maar hij is erg subtiel en eigenlijk gewoon lekker fris en een mini beetje kruidig, lekker! Vanaf september verkrijgbaar bij Douglas voor €4,99.

In de roze futuristische flacon vind je de nieuwe bodylotion in de variant Berry Blossom. Volgens EOS ziet je huid er zichtbaar zachter uit en krijgt deze de hele dag een frisse en verzorgde uitstraling. Ondanks dat de lotion romig is, trekt ie lekker snel in, de geur blijft lang en redelijk sterk aanwezig. Berry Blossom ruikt zowel fris als zoet en niet te overdadig, zeker een aanrader en verkrijgbaar voor €7,99 voor 200ml.


Mijn eerste kennismaking met EOS was zeer positief. Ik ben inmiddels zwaar verslaafd aan de lippenbalsems en ook de handcrème zit standaard in mijn tas. Leuk om te zien dat ze de productlijn hebben uitgebreid met producten die qua uitstraling zo enorm goed bij de al megapopulaire lippenbalsems passen. Heb jij al eens iets van EOS geprobeerd?

2 opmerkingen:

  1. EOS is amazing!
    Would you like to follow each other? Please write it on my blog.
    Blog: www.glaringwaves.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/glaringwaves

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!