Life | Juli 2016: Roemenië, rust en een soort van zomer

woensdag 10 augustus 2016

 

Juli bestond voor mij vooral uit het afronden van het schooljaar, vooruit werken voor de zomer en mijn project in Roemenië voorbereiden. Inmiddels ben ik een paar dagen terug uit Roemenië en als jullie dit lezen al weer onderweg naar Spanje. Ik weet nog niet of ik een aparte post over het project in Roemenië ga schrijven, in eerste instantie nog even niet denk ik.


Er gebeurde dus niet heel veel bijzonders in juli, ik was vooral heel erg hard aan het vooruit werken omdat ik bijna heel augustus weg ben. Mijn zusje haalde echter wel haar diploma en kreeg dit kleine monstertje als cadeau. Als ik zo'n kleintje zie zou ik er zelf ook het liefst 10 bijnemen, gelukkig heb ik nog ergens ver weg het besef dat dat niet heel verstandig is..


Samenwerkingen zijn natuurlijk altijd leuk maar als je dan ook nog eens etentjes in je favoriete restaurant mag weggeven zijn ze helemaal geweldig. Ik maakte 5 volgers blij met een dinertje bij Wagamama in Rotterdam. Als het goed is zijn ze inmiddels allemaal geweest en net zo'n groot fan als ik!


Zodra het ook maar een klein beetje zomer wordt ruil ik mijn schoenen in voor slippers! Ik vind het heerlijk om maanden lang op mijn slippers te lopen en krijg een zomers gevoel van tan lines op mijn voeten.


Ik bedacht per toeval twee lekkere snacks met groene asperges. Ideaal voor tussendoor os als bijgerecht bij een barbecue. Het volledige artikel met de twee recepten vind je hier.


Ik bracht net als vorig jaar weer twee weken door in Roemenië. We hadden twee geweldige weken met de kinderen met veel bijzondere, emotionele en grappige momenten. Nu thuis is het vooral wennen aan de rust en de stilte, 40 kinderen is toch best druk.


Deze zomer maak ik dankbaar gebruik van artikelen die al eerder online gekomen zijn. Ik schrijf ook wel nieuwe artikelen maar repost ook regelmatig. Er zijn in de zomer zo veel minder bezoekers dat ik het zonde vind om mijn tijd te steken in het maken van alleen maar nieuwe artikelen. Eén van die reposts was het artikel waarin ik mijn recept voor bananenijsjes deel, je vind 'm hier.


Nu ik dit artikel type ben ik redelijk uitgeteld, de afgelopen weken waren vrij zwaar, weinig slaap, lange dagen en een lange terugreis in de auto. Overmorgen ga ik gelukkig lekker naar Spanje om twee weken even helemaal niks te doen. Ik moet vandaag en morgen nog even flink doortypen voor mijn blog en ondertussen mijn koffer inpakken. In principe komt er tijdens mijn vakantie gewoon elke dag een artikel online maar mocht dat niet lukken dan ga ik dat voor één keertje maar even van me af zetten:) Ik ben heel benieuwd naar jullie zomer en hoor graag meer over jullie vakantieplannen/ervaringen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!