Beauty | Lavera Lippenbalsem Nude

zaterdag 13 augustus 2016


Inmiddels hebben jullie al redelijk wat reviews van het bio merk Lavera voor bij zien komen. Lavera heeft doorgaans prima kwaliteit, prettige producten en lage prijsjes. In een box kreeg ik deze nude lippenbalsem met cacaoboter en een subtiel kleurtje.


De lippenbalsem is gemaakt op basis van biologische was, boter, olie, cacaoboter en amandelmelk. Lavera belooft een subtiel kleurtje en verzorgde en zachte lippen. Qua ingrediënten is dit product zo veilig dat je 'm zelfs op zou kunnen eten, natuurlijk smeren we 'm liever op onze lippen;)


Bij lippenbalsem vind ik het belangrijk dat er geen verslavend effect optreed. Sommige balsems verzorgen prima maar als je en halfuur niet smeer, voelen je lippen meteen droog en trekkerig aan. Dit is bij lippenbalsems het meest belangrijke waar ik op let, meer nog dan de ingrediënten. Overigens zijn alle producten van Lavera biologisch gecertificeerd en niet getest op dieren.


De balsem smeert makkelijk uit en laat een zacht en licht glanzend laagje achter op de lippen, qua kleur zie ik weinig effect, hooguit een beetje een witte gloed. Qua verslavend effect heb ik betere balsems gehad maar hij werkt zeker niet uitdrogend. Mijn lippen voelen zacht en prettig aan maar het is geen product waarbij je aan twee keer smeren per dag genoeg hebt. Als je graag wat vaker smeert is dit dus een ideaal, betaalbaar, veilig en prettig product. Je vind 'm bij Solobiomooi voor €3,50.

1 opmerking:

  1. Het lijkt me een hele fijne lippenbalsem, alleen ga ik hem niet kopen omdat ik er al veel te veel heb!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!