Body | Rituals Yogi Delight Shower Oil

woensdag 17 augustus 2016


Een paar maanden geleden schreef ik voor het eerst over Rituals, best gek, aangezien dit een van de meest populaire merken in Nederland is. Inmiddels is mijn collectie Rituals flink uitgebreid en komen er steeds meer reviews bij. Vandaag laat ik jullie wederom een douche olie zien, dit keer met een bloemige en kruidige geur met rozen en amandelen.


Deze ontzettend zachte olie maakt je huid door amandel olie ontzettend zacht en verzorgd. De amandelolie geeft een zoetige geur, deze wordt door de rozengeur alleen maar versterkt. De geur vind ik erg aanwezig zoet, maar toch nog met die bekende Rituals ondertoon waardoor het niet chemisch en snoepig zoet word.


Eerder gaf ik al aan dat ik aan de ene kant groot fan ben van douche olie door de vaak heerlijke geuren en het zachte gevoel. Wel vind ik het een nadeel dat er zo weinig schuim uit voor komt.


Ondanks dat ik de geur lekker vind merkte ik dat ik de zoetige geur na een week wat te overheersend begon te vinden. Een fijn product dus maar wel om af te wisselen met andere producten. Ten opzichte van andere douche oliën van Rituals die ik probeerde vind ik deze nóg zachter en nog meer verzorgend. Volgens mij ideaal voor droge huidjes maar je moet wel van een zoet geurtje houden. Je vind 'm in de vaste collectie van Rituals voor €8,50.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!