Beauty | Opgemaakt Juli 2016 met o.a. Lush, Batiste en The Body Shop

donderdag 11 augustus 2016


Omdat ik eind juni heel veel dingen bijna op maakte is de hoeveelheid opgemaakte producten van juli uiteindelijk vrij groot. Ik maakte 13 dingen op, een aantal dingen zullen jullie inmiddels redelijk bekend voorkomen en sommige producten had ik echt al héél lang in huis.


Dove Invisible Dry Deodorant €2,46
Al jaren mijn favoriete deo! Deze geef geen witte strippen, gaat niet gek ruiken en voelt gewoon fris aan de hele dag. Ik ben voorlopig niet van plan om van deodorant te gaan veranderen:)

Lush Eau Roma Toner €6,95
Deze toner van Lush heb ik redelijk snel opgebruikt. Ik vond 'm een prima middenweg dus goed reinigend en verzorgend. De complete review kun je hier lezen.

Catrice Velvet Brow Powder Artist €3,99
Dit potloodje van Catrice beviel eigenlijk prima tot 'ie na een aantal keer gebruiken ineens op was. Er kwam ineens geen kleur meer af terwijl ik 'm nog geen 10 keer gebruikt had, geen aanrader dus!


Kruidvat Quick & Easy Nailpolish Remover €2,99
Dit potje was mijn eerste kennismaking met remover in een sponsje in een potje en ik vond het fantastisch. Hij reinigt supersnel, makkelijk alleen niet heel hygiënisch als je het mij vraagt. Zeker na het verwijderen van donkere kleuren waren mijn vingers en nagels soms erg vies, even goed wassen na gebruik dus. Ik zou zelfs aanraden om een ander potje voor lichte en donkere kleuren te gebruiken om het wat frisser te houden.

Hannah Touch Of Silk Tester
Hannah Touch Of Silk is al jaren een populair product voor diverse doeleinden. Het is een extreem zachte en verzorgende gel achtige crème. Ik vond 'm fijn voor droge plekjes en heb er mijn littekens wat mee vermindert.

Angels On Bare Skin €9,90
Ik weet niet op hoeveel potjes we hier thuis inmiddels zitten maar hij is in de opgemaakt artikelen al een aantal keer voorbij gekomen. Deze reiniger met lavendel en amandelen maar mijn huid super zacht, schoon en zuiver. Ik kan absoluut niet meer zonder en het nieuwe verse potje staat al op me te wachten in de douche:) Mocht je meer over deze reiniger willen weten dan kun je hier mijn review lezen.

Niophlex Maintainer €35
Inmiddels ben ik gestopt met mijn haar verven bij de kapper vanwege financiële redenen. De kapper verfde mijn haar met Niophlex en deze maintainer gebruikte is thuis als ondersteuning. Inmiddels verf ik het thuis weer zelf en gebruik ik daarnaast Olaplex. In dit artikel leg ik wat meer uit over Niophlex en deel ik mijn ervaring.


Garnier Olia Haarverf €14,49
Met pijn in mijn hart/haar ben ik weer thuis gaan verven, het werd zo duur om die uitgroei elke drie weken bij te werken. Ik ben weer teruggevallen op mijn oude haarverf van Garnier, deze lijkt redelijk goed samen te gaan met mijn haar en de kleur 110 geeft precies de tint blond die ik graag wil.

Lush Ayesha Gezichtsmasker €11,65
Dit moddermasker van Lush vond ik prima, maar niet fantastisch. Het effect mag wat frisser allemaal maar het is zeker geen slecht masker. De complete review vind je hier.

The Body Shop Virgin Mojito Body Butter
Deze limited edition heb ik met pijn in mijn hart opgemaakt. Ik vind dit by far de lekkerste body lotion die ik ooit gebruikt heb en hoop heel erg dat deze lijn ooit nog een keer terug komt.


Rituals The Ritual Of Karma €24,50
Deze geurstokjes vond ik heerlijk ruiken en ook prachtig staan in mijn woonkamer. De geur blijft zich fijn constant verspreiden en gaat redelijk lang mee. Toch vind ik het uiteindelijk best prijzig voor hoe lang je er mee doet.

Batiste Droogshampoo Cherry €3,83
Deze variant van Batiste ruikt heel licht zoetig naar kersen en doet verder gewoon wat je van een droogshampoo verwacht.

Soley Moisturizer €42
Ik vond dit een vreselijk fijn product, zowel door de kruidige geur als de fijne werking. Ik heb heel zuinig gedaan met het tubetje, wetende dat ik 'm door de prijs niet opnieuw zou aanschaffen. De complete review van dit product kun je hier lezen. 


Al met al flink wat producten dus! Mijn bakje voor augustus is tot nog toe nog leeg maar er zijn al wat producten die het einde naderen! Ik ben benieuwd welke producten uit dit artikel jullie ook kennen of gebruikt hebben?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!