Beauty | Vichy One Step Cleanser 3 in 1

dinsdag 2 augustus 2016


Als ik thuis ben is mijn huidverzorging altijd vrij uitgebreid. Op vakantie heb ik altijd weinig zin om de hele bende mee te slepen en maak ik dankbaar gebruik van combi producten. Ik probeerde dit product van Vichy die dienst doet als zowel reinigingsmelk, toner en oogmake-up remover.


De lotion is door de thermale basis geschikt voor alle huidtypen en bevat geen parabenen. Vichy belooft een schone en frisse huid die zacht aan voelt en gedurende het gebruik strakker wordt. Je gebruikt het product door een ruime hoeveelheid in te masseren met je vingertoppen, ik vind het zelf prettiger om dit met een wattenschijfje te doen. Je hoeft het product niet af te spoelen en kunt eventuele restjes weghalen met een wattenschijfje.


Van te voren was ik bang dat ik bij het gebruik het hele frisse gevoel van een toner ging missen. Als reinigingsmelk werkt de lotion prima maar toch is ook echt het frisse en schone gevoel van een toner aanwezig. Het product irriteert totaal niet en verwijdert ook mijn oogmake-up prima. Absolute aanrader en heel erg fijn om mee te nemen op vakantie! Je vind 'm bij de online apotheek Viata voor €12,34 (300ml).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!