Beauty | Shoplog Sephora

zaterdag 27 augustus 2016


Al jaren mis ik de Sephora enorm in Nederland, deze zomer was het gelukkig twee keer raak; ik bezocht de Sephora in Roemenië én in Spanje. Eén product komt uit een andere winkel in Spanje en een ander product vergat ik op de foto te zetten. Ik laat jullie graag zien wat ik allemaal meegenomen heb en het grootste gedeelte gaan jullie natuurlijk terug zien in een review:)


Herbal Sun Repar Haarlotion ca. €6
Ondanks dat ik mijn haar goed verzorgde op vakantie merkte ik dat het toch wel heel erg zielig was door de zee, het continu nat worden en weer opdrogen en de zon natuurlijk. In de supermarkt ging ik op zoek naar een spulletje dit probleem en kwam ik uit bij het merk Herbal. Ik heb oprecht spijt dat ik niet meer van dit merk heb meegenomen want het werkte geweldig. Mijn haar beschadigde gedurende de dag stukken minder en ´s nachts kon het met een flinke laag lotion lekker herstellen. Aanrader om even naar te kijken als je nog richting Spanje gaat!


Sephora Sleeping Masks ca. €4
Van deze maskers nam ik een variant met avocado en een variant met granaatappel mee. De maskertjes laat je een nacht inwerken, eventuele resten spoel je er in de ochtend weer af. Ik heb nog nooit slaapmaskers gebruikt dus ik ben heel benieuwd, de bedoeling is dan ook om hier een review online van te gaan zetten:)

Sephora Beauty Amplifier 
Ook deze poeder kocht ik Roemenië, echter kan ik ´m online nergens meer terug vinden. Ik gok dat ´ie rond de €5 was, het is een simpele witte poeder, altijd handig.


Too Faced Cocoa Countour Palette ca. €40
Het paradepaartje van mijn shoplog! Ik wilde al lang iets uitproberen van Too Faced en koos voor de primeur dit mooie compacte palette. in het palette vind je naast het kabuki kwastje een bronzer, een contourpoeder en twee highligters. Deze ben ik momenteel druk aan het proberen en ik ga jullie snel meer laten zien in een uitgebreid artikel!

Tony Moly Banana Lipbalm ca. €2
Deze schattige lippenbalsem ruikt en smaakt naar banaan en bevat bananenmelk wat erg verzorgend belooft te zijn. Ik nam ´m vooral mee voor de schattige verpakking.


Makeup Revolution Radiance Palette €10
En nog een palette! Dit prachtige palette met drie highligters vond ik in een parfumerie in Spanje. Dit schijnt een dupe te zijn van het prijzige Hourglass Ambient Lightning palette dus ik ben zeer benieuwd. ik heb op dit moment nog niks geswatched, eerst foto´s maken natuurlijk maar ook van dit palette kunnen jullie een uitgebreide review verwachten.

Sephora Wonderful Cushion ca. €12
Deze blusher is op zich niet heel bijzonder maar wordt aangebracht vanuit het tubetje met een spons apllicator. Ik ging voor de kleur ¨Bubbly Syrup¨ en ben zeer benieuwd wat voor effect dit gaat geven.


Sephora Nail Textile €2
Ik was altijd groot fan van de nagelstickers van Sephora en nam deze leer-look stickers mee uit de sale bak. De reden dat ik de stickers van Sephora geweldig vond is dat ze perfect af te scheuren waren en dus net lak leken. Deze stickers hebben een prachtig effect maar zijn zo slecht af te knippen door de textuur dat je onmogelijk rechte randjes kunt krijgen. Ik zal jullie op Instagram nog een foto laten zien maar deze waren helaas geen succes.

Tony Moly Egg Pore Blackhead Steam Balm ca. €20
Ik stuitte op dit gekke eitje in de Sephora in Roemenië en besloot ´m mee naar huis te nemen, voornamelijk door zijn looks. Het spulletje hier in belooft mee-eters drastisch te verminderen en je huid lekker zacht te maken. Jullie gaan hier uiteraard een review van terug zien!


Het panda masker nam ik mee als cadeautje en ligt er voor de vorm bij ;). Qua sheet masks hadden ze trouwens enorm veel keus en veel bijzondere en gekke varianten. Al met al heb ik flink wat om uit te testen de komende maanden en daar verheug ik mij enorm op! Alle prijzen heb ik niet exact vermeld omdat ik ze ten eerste niet allemaal meer weet en ten tweede sommige in een andere valuta zijn betaald en per land verschillen. Tot slot kocht ik nog een Konjac sponge van het eigen merk van Sephora, die vergat ik op een of andere manier bij de foto te leggen maar jullie gaan ´m ongetwijfeld nog zien. Laat me vooral weten als jij een van de producten al kent!

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!