Food | Tony's Chocolonely Melk Passievrucht Yoghurt

dinsdag 17 mei 2016


Totaal onvoorbereid zag ik eergisteren ineens op Instagram dat er weer een nieuwe Tony's was. Nadat ik van de eerste hysterische gelukzalige schrik was bekomen moest er een plan gemaakt worden. Gisteren toog ik op mijn fietsje naar de Albert Heijn om deze reep in te slaan, inmiddels 'issie gefotografeerd en verorberd en wil ik mijn ervaring graag met jullie delen.


Deze reep is weer een nieuwe estafettereep. Dat betekent dat 'ie tot het einde van de zomer verkrijgbaar zal zijn, een winterse smaak neemt dan weer het stokje over. De reep bestaat uit melkchocolade, stukjes yoghurt en flintertjes passievrucht. Ik ben altijd heel gelukkig als een nieuwe reep melkchocolade blijkt te zijn want andere varianten vind ik echt niet lekker en het proeven moet wel een beetje leuk blijven natuurlijk. Verder ben ik dol op passievrucht en is Rittersport met yoghurt een grote favoriet, het moest haast wel goed komen dus.


In de reep vind je kleine harde stukjes yoghurt en een soort minuscule oranje flintertjes die de passievruchtstukjes zullen zijn. De yoghurt is redelijk aanwezig en maakt de reep wat frisser. De passievrucht proef je niet continu maar als je eenmaal een stukje heb dan is de smaak zeer duidelijk aanwezig en ontzettend lekker. Mijn favorieten (nougat en popcorn/discodip) zijn nog niet overtroffen maar ik vind het een heerlijke zomerse reep, zeker een aanrader! Je vind 'm bij Albert Heijn voor €3,19.
Heb jij 'm al geproefd?

2 opmerkingen:

  1. Oeh, dit moet ik zeker gaan proeven. En die discodip variant heb ik ook nog steeds niet geproefd. Dat moet ook nog gebeuren dus..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lijkt me (eindelijk) eens een lekkere reep chocola! Ik vind chocolade met een yoghurt smaakje best lekker en passievrucht is gewoon heerlijk.
    Als ik hem tegen kom moet ik hem wel kopen :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!