Beauty | Dupe Mascara Light In The Box

dinsdag 10 mei 2016

Onlangs ontving ik een pakketje van de webshop Light In The Box, naast betaalbare kleding hebben zij ook een enorm assortiment aan zeer betaalbare make-up en een flinke berg dupes van duurdere merken. Ik probeerde deze mascara, waarvan velen de verpakking wel zullen herkennen uit, deze dupe kost maar €1,95!


 De mascara lijkt qua verpakking exact op de populaire gele mascara van Maybelline maar is qua tekst toch heel anders. Als ik het borsteltje uit de verpakking haal lijkt de mascara wat dikkig maar verder ziet het er eigenlijk prima uit. De formule kan ik helaas niet vergelijken omdat er geen ingrediënten op de tube staan. Op de website worden mooie lange en dikke wimpers beloofd met een fikse krul. Het probleem waar ik vaak tegenaan loop bij mascara's is dat ze de krul niet omhoog kunnen houden, en dat is voor mij toch het belangrijkste.


Ik ben positief verrast! De krul blijft niet perfect zitten maar mijn wimpers blijven prima omhoog staan. De mascara klontert niet en is mooi zwart. In vergelijking met de prijs ben ik echt extreem tevreden over dit effect!


Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet verwacht had voor zo weinig geld. Het is geen wondermascara maar hij doet wat ik van een mascara verwacht en kost nog geen €2! Ik ben nog bezig met het testen van een aantal andere producten van Light In The Box maar dit is alvast een positief begin, zeker een aanrader om eens rond te snuffelen in de webshop:)

Update oktober 2016: Ik wilde onlangs deze mascara in gebruik nemen omdat mijn andere op was, echter bleek deze volledig uitgedroogd, bummer dus. Natuurlijk kan dat ook komen door mijn dichtdraaimethodes maar ik vermoed dat het in dit geval met de formule te maken heeft;)

3 opmerkingen:

  1. He, ik wist niet dat ze zo'n betaalbare dupes hadden bij light in the box :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor die prijs is het zeker een mooie mascara. Mijn vriendin had er laatst ook een die lijkt hier een beetje op van Action. Super cheap maar echt goede kwaliteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor die prijs is de mascara helemaal prima inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!