Life | Favorieten #1

woensdag 25 mei 2016

Ik wist dus niet zo goed een artikel voor vandaag dus ik besloot jullie maar gewoon een aantal dingen te laten zien die ik ontzettend leuk, fijn, mooi of lekker vind.
Als je mij actief volgt op mijn blog op Instagram heb je ze vast wel eens voor bij zien komen, bij sommige producten ben ik dan bij de review al fan maar hoe langer ik ze heb, hoe meer ik ze ga waarderen.

Met stip het meest favoriete van de afgelopen tijd is het nieuwe limited edition cakeje van Starbucks. Ik ontdekte deze per toeval en inmiddels zijn er al een stuk of 3, oké 6, naar binnen gewerkt. Ik roep iedereen op om deze zeker te gaan proeven want dit wil je niet missen.

Nog meer eten! Tony's kwam met een nieuwe estafettereep en die is weer erg jummie. De yoghurt is lekker fris en de passievrucht is super smaakvol en zomers, ook een aanrader! Alvast excuses voor de mensen die gezond proberen te eten;)

Ik schreef een artikel over de festivalcollectie van Etos en daarbij zat ook een bronzing primer. Deze primer voelt heerlijk aan op de huid en geeft een mooie glow aan je huid alsof je lekker in de zon hebt gelegen. Hij kost €5,99 en is nu verkrijgbaar:)


Ik ontving deze foundation van een persbureau en was meteen fan. De finish is erg dekkend maar geeft geen plamuur effect. Je huid ziet er egaal en natuurlijk uit en voelt zacht aan. Ik heb deze sinds de review elke dag gedragen.

Ook herontdekte ik de nepnagels van de Primark. Ze kosten €1,50 per pakje en bij mij blijven ze bijna twee weken zitten. Ze hebben nu ook verschillende vormen en altijd veel verschillende printjes en kleuren, heel leuk!

Kennen jullie die nare bultjes of ingegroeide haren na het het scheren? Met deze crème heb je daar echt totaal geen last van. Hij lijkt duur voor het kleine potje maar aan een mini beetje heb je genoeg om je oerwouden weer te verwijderen.

Wat zijn jullie favorieten van dit moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!