Body | Nivea Silk Mousse

zaterdag 21 mei 2016

Vorige week kwam er een erg leuk pakketje binnen met daarin deze drie nieuwe varianten showermousee van Nivea. Door het toegevoegde zijde-extract geven alle drie de varianten je huid een ontzettend zacht gevoel, wel hebben ze alle drie zo hun eigen kwaliteiten. Ik dompelde mijzelf onder in een flinke lading schuim en vertel jullie graag mijn ervaring én de verschillen tussen deze drie producten.


Dit soort schuimproducten geven mij altijd een heel luxe gevoel en dat is ook de bedoeling van Nivea;  een wolkige mousse die je het gevoel van een spabehandeling geeft. De formule is verrijkt met Nivea's essentiële oliën, amandelolie en zijde-extract. Dit laatste ingrediënt is een bron van proteïne en zorgt er daardoor voor dat de huid intensief gehydrateerd wordt.


Silk Mousse Creme Soft (lichtblauw)
Deze verzorgende mousse is verrijkt met een lichte jojoba-olie en is daardoor extra hydraterend. Ten opzichte van de andere varianten vond ik deze de huid een stuk zachter achter laten, de geur is verder niet opvallend.


 Silk Mousse Creme Smooth (middelblauw)
Deze moussevariant is geïnspireerd op de Zijdezachte Bodylotion van Nivea en is mild verzorgend door de toevoeging van shea boter en vitamine A, E en F. Ik vond deze lekker verzorgend voor mijn huid en qua geur wat zoetig.


Hier boven zie je een handigheidje die alle bussen hebben; op de dop kun je krassen en ruiken, zo kun je een keuze maken tussen de geuren.

Silk Mousse Creme Care (donkerblauw)
De samenstelling van deze mousse bestaat uit dezelfde voedende ingrediënten als het welbekende blauwe blik van Nivea, de geur zou ook hetzelfde zijn. Ik vind de geur lijken op het blauwe blik maar wel wat kruidiger. Ik vind de geur ontzettend lekker en het doet me een beetje aan een hamam denken, deze is mijn favoriet!


Alle drie de varianten zijn heerlijk zacht en verzorgen je huid goed maar Creme Soft vond ik net wat zachter aanvoelen. Creme Smooth ruikt wat zoetig en Creme Care is door de licht kruidige geur mijn absolute favoriet. Wat mij betreft een hele fijne toevoeging aan het assortiment van Nivea en lekkere producten om jezelf even een spamomentje te gunnen in je eigen badkamer. De Silk Mousses zijn vanaf 23 mei verkrijgbaar bij drogisten en supermarkten en zullen €4,99 per stuk gaan kosten.
Welke zou jij kiezen?

3 opmerkingen:

  1. Ik word zo blij van foam producten. Heerlijk is dat. Ik denk dat ik voor middelblauw zou gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik momenteel de creme soft, echt zalig!!
    Liefs,
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!