Hair | Lush Rehab Shampoo

zaterdag 28 mei 2016

 Eigenlijk best erg; het komt zelden voor dat ik shampoo koop omdat ik vrijwel altijd nog iets heb liggen wat ik gekregen heb voor mijn blog. Nu was het dan echt zo ver; er was écht geen shampoo meer in huis. Een goed excuus om dus lekker een wat voor mijzelf uit te gaan kiezen en deze variant van Lush stond al een hele tijd op mijn verlanglijstje. Deze shampoo geeft zelfs de meest depressieve haren een oppepper en zit vol met fijne ingrediënten.


Rehab zegt zelfs het meest beschadigde haar te herstellen en zit vol verzorgende oliën en fruit. De kruidenoliën zorgen voor een verzorgde hoofdhuid, ook belangrijk want zonder gezonde hoofdhuid kan je haar ook niet herstellen. Verder vind je in de ingrediënten onder andere vers mango- en kiwisap maar ook parabenen en alcohol. Een grote misvatting over Lush is dat het merk volledig natuurlijk is, dat klopt helaas niet. Lush is zo veel mogelijk natuurlijk, bevat zo min mogelijk conserveringsmiddelen en veel verse ingrediënten, wel is Lush 100% dierproefvrij en doen ze veel ter verbetering van het milieu.


De geur vind ik fris, licht fruitig en voornamelijk mintig met een beetje een gekke, kruidige ondertoon, niet negatief gekkig in dit geval. Het is een frisse shampoo met toch een vriendelijke en licht zoete geur. De aanwezige olijfolie ruik je ook licht maar merk je vooral terug in je haren, na gebruik glanst mijn haar erg mooi en is het makkelijk doorkambaar. Het is niet zó doorkambaar dat ik zonder conditioner kan maar het scheelt niet veel. Voor Lush' doen vind ik het een simpel product maar het werkt prima en mijn haar ziet er netjes uit én blijft langer schoon. Bij extreem beschadigd haar zou ik toch kiezen voor een ander product maar voor nu bevalt 'ie me prima:) Lush Rehab is verkrijgbaar vanaf €9,65, hier krijg je 100 gram voor.
Wat is jouw favoriete shampoo?

Ik schreef al eerder over de volgende producten van Lush:

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!