Beauty | Essence LE Wake Up Spring Review

woensdag 4 mei 2016

Het was alweer een tijdje geleden dat ik aandacht besteedde aan een tijdelijke collectie van Essence. De collecties bevielen me wel alleen alles was altijd al weg tegen de tijd dat ik in de winkel was. De lente-achtige collectie "Wake Up Spring" wist ik wel te onderscheppen, vandaag laat ik jullie vier van de producten zien.


Ik vond de collectie eerlijk gezegd niet fantastisch, op de blusher kwast na. Ik wilde alleen geen artikel maken over alleen één kwast dus haalde ik er de highlighter pen, de lipstick pen en de lipbalm bij.


Blush Brush €2,99
Deze kwast is door de smalle vorm ideaal op je blusher aan te brengen en mooi uit te blenden. De synthetische haren voelen zacht een en het design is uniek! Ik had verwacht dat ik de kwast wat te dun zou vinden maar in de praktijk vind ik het erg prettig werken, de haartjes voelen fijn aan en mijn blusher komt mooi op mijn huid terecht.


Jumbo Highlighter Pen €2,89
Deze matte nude highlighter is ideaal voor je binnenste ooghoeken, wenkbrauwbot en waterlijn. De dikke punt is fijn in gebruik, wat mij betreft een voordeel ten opzichte van dunnere pennen!


Zie hier de swatches, rechts zie je heel licht en subtiel de lippenbalsem. Deze belooft kleur af te geven maar dat zie ik op mijn lippen niet echt terug.

Sheer Lipbalm €2,39
Deze lippenbalsem verzorgt de lippen intensief en zou een lichtroze kleur geven. Hij oogt luxe door de lippenstift look-a-like en is erg prettig en verzorgend. Qua kleur zie ik echt niks terug, wel een lichte glans.


Lipstick Pen Bye-bye Winter €2,39
De lipstick pen heeft een romige textuur die goed blijft zitten, je lippen krijgen naast een intense kleur ook een subtiele glans. De lipstick brengt makkelijk aan en voelt prettig aan op de lippen. De kleur vind ik leuk, hij had wat meer dekkend gemogen op mijn donkere lippen maar hij blijft erg goed zitten.


Leuke, simpele producten! Ik vind ze niet heel geavanceerd of speciaal maar ze werken prima en zeker de highlighter pen vind ik echt van hele goede kwaliteit voor zo'n betaalbaar merk. De collectie is nog tot ongeveer half mei verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.

1 opmerking:

  1. Die lipstick klinkt goed! Misschien ga ik toch nog voor dat borsteltje, heb 'm laten liggen omdat ik bang was dat 'ie te dun zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!