Beauty | No7 Airbrush Away Foundation

zondag 8 mei 2016

Onlangs kreeg ik deze foundation binnen van No7, ik had nog nooit wat geprobeerd van dit merk en het zag er allemaal leuk/goed/fijn uit:) De foundation belooft een egale en zachte uit die er in elk licht perfect uit ziet. Dat laatste sprak mij wel aan, ik vind het soms zo'n enorm verschil wat licht voor, en vooral tegen, mijn huid kan doen.


De foundation is verkrijgbaar in 8 verschillende kleuren die elk een perfecte basis creëren, ik probeerde Cool Ivory. Aan de vloeistof zijn poeders toegevoegd, deze zorgen dat poriën en fijne lijntjes optisch vervaagd worden en je huid er dus gladder uit ziet. De fluwelen finish zorgt voor een stralend eindresultaat en voelt prettig en licht aan op je huid.


De verpakking bevat een pipetje, door het flesje te schudden komt de foundation daar in terecht en kun je makkelijk de juiste hoeveelheid aanbrengen. Ik ben niet helemaal weg van dit systeem en vind het zeer matig werken, ik giet gewoon een beetje op mijn hand en werk dan vanaf daar.


Op mijn gezicht vind ik de foundation erg mooi. Mijn huid lijkt een stuk egaler qua tint maar mijn sproeten zijn toch nog zichtbaar, dat vind ik altijd leuk in de zomer. De foundation brengt makkelijk aan, vlekt niet en voelt heel erg licht aan op mijn huid.


Ik gebruik deze foundation inmiddels een ruime week en ik ben groot fan. De foundation doet ontzettend veel goeds voor mijn huid en geeft precies het effect waar ik naar op zoek ben. Qua prijs vind ik 'm ook nog eens heel goed te doen dus ik kan deze jullie absoluut aanraden! Je vind 'm voor €17,95 bij Boots.

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!