Beauty | Clinique Beyond Perfecting Foundation & Concealer

woensdag 11 maart 2015

Mijn foundation was op én mijn favoriete merk, Clinique, bracht een nieuwe uit, ideale timing niet waar? Deze foundation is ook nog eens een concealer en heeft een wel heel bijzonder kwastje voor het aanbrengen. Ik kocht 'm met 20% korting en deed een testrondje!

Clinique komt met een vloeibare foundation en conditioner in één. Je brengt 'm met het speciale kwastje aan op je huid en verdeelt de substantie om de conditioner aan te brengen. Het kwastje is zo vormgegeven dat het precies de goede hoeveelheid foundation op neemt om je gezicht gelijkmatig te kunnen dekken. Als je 'm als concealer wilt gebruiken breng je plaatselijk met het kwastje de benodigde hoeveelheid aan. De foundation dekt, hydrateert en geeft geen verstopt gevoel. De samenstelling van de foundation past zich aan aan je huid. Droge plekjes worden gehydrateerd en op vette plekjes word het talg geabsorbeerd. 
Voor 30ml betaal je €33, uit ervaring weet ik dat je met foundation van Clinique ontzettend lang doet. Er zijn 20 verschillende tinten waarvan sommige alleen online verkrijgbaar.

Op de armswatch zie je de flinke dekking, zeker als concealer. Dit is één strijkje met de applicator, dit is natuurlijk niet voldoende voor je hele gezicht maar ik vond het zonde om te applicator "schoon te smeren" voor de swatch.

Zie hier het resultaat! Een onbewerkte foto vind ik altijd een beetje eng maar het beeld moet wel realistisch zijn natuurlijk. Ik heb een redelijk onzuivere huid en vooral veel rode vlekjes, hier is niets meer van te zien. Prima dekking en zoals ik van Clinique gewend ben absoluut geen plamuur gevoel of effect.
Ik ben wederom fan en gebruik deze foundation met veel plezier!

Wat is jouw favoriete foundation?

2 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit zeg! Mooi hoor! Ik heb een aantal verschillende en de ene dag gebruik ik de ene en de andere dag de andere. Soms ook helemaal geen dat komt ook voor. Momenteel is het allemaal van de goedkopere merken maar binnenkort maar eens andere uittesten want ik ben niet 100% tevreden hierover.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!