Beauty | Unboxing Beautybox Februari

dinsdag 3 maart 2015

Iedere maand is het weer een klein feestje om de Beautybox uit te pakken. Deze maand was ik wel heel positief verrast, kijken jullie mee naar de inhoud?
Rituals Sakura Spring Douche Olie
Een fullsize Rituals product! Het was al aangekondigd, ook volgende maand zal er een bij zitten maar alsnog, superleuk! De doucheproducten van Rituals zijn altijd heerlijk en deze rook ook al veel belovend. De geurcombinatie van rijstmelk en kersenbloesem zorgt voor een hele luxe douchebeurt met heel veel schuim! Dit product kost €8,50 en ga ik zeker reviewen.

Ziaja Goat's Milk Night Cream
Mijn favoriet! Ik was al tijden benieuwd naar dit Poolse merk en op slag verliefd op de verpakking. Een super hydraterende crème die je huid ook nog eens strakker beloofd te maken. Ik ben hier razend benieuwd naar en ga 'm absoluut reviewen, de pot kost €6,99.

Toni & Guy Hairspray
Niet heel bijzonder maar een mini Toni is altijd handig voor in je tas of mee op vakantie. De fullsize variant hier van kost €11,99 en ik ga deze verder niet reviewen.

Anatomicals Hand & Lip Duo
Jippieeeeeee ik hou van Anatomicals. Een ontzettend gaaf merk met hilarische verpakkingen. Dit product op basis van Aloë Vera verzorgd zowel je handen als je lippen. Ik ga deze proberen te reviewen, even afhankelijk van hou koud het blijft;) De tube kost €5,95.

Lipsi Cosmetics Aphrodite Matte Face Powder
Dit dubieuze kleine potje blijkt een van de populairste matterende poeder van Amerika te zijn. Je gebruikt 'm als poederbasis of als afwerking, voor 20 ml betaal je €20. Hij lijkt wel fijn alleen het minipotje is zo super onhandig, hoe kan ik daar fatsoenlijk wat uithalen zonder de helft te knoeien? Of er een review komt weet ik dus nog niet maar ik ga 'm zeker uit testen!

Al met al echt een hele leuke box met toffe merken deze maand!
Waar ben jij het meest benieuwd naar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!