Body | The Body Shop Smoky Poppy Eau De Toilette

woensdag 18 maart 2015

Langzaam aan wordt het buiten steeds ietsje warmer. Smoky Poppy is een geurtje dat mij doet denken en verheugen op de zomer.
The Body Shop bracht onlangs een flink uitgebreide lijn uit op basis van klaproos. De geur van de lijn deed mij enorm denken aan de luchtjes van Kenzo alleen dan iets milder. Voor mijn verjaardag kreeg ik een cadeaubon én ik had nog een bon bij elkaar gespaard met mijn aankopen. Ik zocht dit lekkere luchtje uit voor €14.

De geur is erg bloemig en ruikt absoluut naar klaproos. Er zit een mini beetje een kruidig ondertoontje in. Ik vind het een heerlijke geur en voornamelijk straks voor de zwoele zomeravonden:)
Hij blijft niet super lang hangen maar het kleine formaat is makkelijk mee te nemen om bij te sprayen. Alhoewel ik 'm wel wat prijzig vind voor het kleine flesje vind ik het wel een aanrader qua geur!

Wat is jouw favoriete geurtje?

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!