Beauty | Living Nature

dinsdag 24 maart 2015

 Onlangs ontdekte ik een prachtig merk wat ik nu absoluut toe kan voegen aan mijn lijstje van favorieten. Dit fijne merk uit Nieuw-Zeeland maakt cosmeticaproducten met hoogwaardige ingrediënten uit de rijke natuur in het land.Het zijn pure producten voor dagelijks gebruik. Vandaag laat ik jullie een bodylotion én een make-up remover zien.
De Nieuw-Zeelandse Suzanne had een slechte huid en was altijd al gefascineerd door de helende werking van natuurlijke ingrediënten, ideale combi om aan de slag te gaan met je eigen probleem niet waar? Met de nodige kennis op zak begon ze met het ontwikkelen van biologische cosmetica op basis van Manuka honing, uiteindelijk leidde dit tot het ontstaan van Living Nature én was ze van haar slechte huid af.

Trouwe lezers weten het wel; ik ben een sucker voor simpele maar mooie verpakkingen. Als de inhoud dan ook nog eens perfect is dan ben ik helemaal gelukkig. We willen allemaal een rijtje mooie potjes in de badkamer toch?
Dit merk heeft bergen prachtige biologische producten die allemaal niet op dieren getest zijn, ik testte er twee.


Refreshing Body Lotion €33
Ik was op slag verliefd op de verpakking én op de geur! De verpakking is uniek door de halve ronding en heeft een praktische opening. De geur is echt ontzettend bijzonder. Kruidig maar ook zoet, wel iets waar je van moet houden maar ik vind 'm geweldig. Ik gebruik de bodylotion, die ook geschikt is voor je handen, iedere avond en vind het een heerlijke geur om mee in slaap te vallen. In de ingrediëntenlijst vind je onder andere Manuka honing en shea boter. Hij trekt snel in en hydrateert prima, ook op mijn droge scheenbenen. Hij smeert heel erg uit waardoor je weinig nodig hebt, het kleine gaatje in de dop maakt het makkelijk om maar een klein beetje product te pakken, zo is er dus geen onnodige verspilling:)



Gente Makeup Remover €17,95
Deze super milde remover is geschikt voor de gevoelige huid én voor de ogen. Hij ruikt redelijk neutraal, iets een zoetige geur heel vaag. Fijn want voor mij hoeft een make-up remover, zeker voor mijn ogen, niet overdreven te ruiken. Op de verpakking staat dat je het beste de remover kunt gebruiken in combinatie met een nat lauw watje, ik breng het gewoon zonder water op een watje aan en dat werkt voor mij prima. Ik plamuur altijd flink en deze reiniger werkt goed. Ik heb ongeveer 3 watjes nodig om vrijwel al mijn make-up te verwijderen en dat is voor mijn doen echt weinig. Zeker voor mijn ogen vind ik 'm super fijn. Bij reinigers op oliebasis heb ik vaak last van jeukende ogen, dat is hier absoluut niet het geval, het voelt eerder fris aan. In de ingrediënten vind je wederom Manuka honing en een combinatie van ingrediënten die reinigend werkt en je ogen en de huid er rondom kalmeert.



Beide hele bijzondere producten die ik met heel veel plezier dagelijks gebruik. Zeker de bodylotion is favoriet door de geweldige geur! Beide producten zijn te bestellen via de webshop www.solobiomooi.nl Op deze site vind je ook de andere producten van Living Nature die zeker de moeite waard zijn om even te bekijken, al is het maar voor de geweldige verpakkingen!
Was jij al bekend met dit merk?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!